Gravida från Tempar/Fertility Friend
Håller tummarna!
Håller tummarna!
Oj va mkt ni skriver... Helt slut idag...
Lycka till imorn längtan 88 är säker på att de ingen fara...
Killnamnet vi valt är Keeyan / Kian
Så ovanligt just därför de känns tråkigt att de tog de... Känner ingen som heter så...
Capy grattis till pojke..
Ska ni andra ta reda på kön?
Kan de stämma? Allt såg bra ut, be is såg ut att vara i v 6+0 idag och livmodern ungefär runt de med istället för 8 +0 som jag räknat. Vilket skulle betyda att jag Plussade på äl +8..... hon sa att hon såg ett hjärta ticka iaf men jag kunde inte se för bebis låg så nära väggen. Förvirrad
Men Gud vad skönt med hjärtslag! Så allt såg bra ut? Stort grattis :) Då behöver du inte bry dig om smärtorna? Det va ligament?
Ja men det kan väl stämma, jag fick ett svagt svagt streck på äl+8. Men har du räknat fel på 2 hela veckor? Låter konstigt eftersom du tempat och allt.
Åh, så skönt! Visste väl det
Skönt att hjärtat slog redan också. Det är ju för övrigt väldigt lätt att mäta fel när det handlar om mm. Sa hon hur många mm embryot såg ut att vara?
Åh grattis va underbart :)
Var kommer din sambo ifrån? Nyfiken när du berätta om namnen
Detta kanske ni andra visste men har nu googlat och läst på många ställen att mycket illamående och/eller hcg oftast är flicka.
Jag tror vi bägge har tjejer Eagle, bara en känsla med tidiga plus och mycket symptom tidigt :)
Hurraaaa! Vad tycker ni om Iben eller Awa på en flicka? Har inga pojknamn så kom gärna med förslag. Gillar att det ska vara lite mer traditionellt på kille men inte för vanligt ändå.
Det förstår jag!
När hade du senaste mensen då? Antar att du fick sen äl..!? Brukar du ha oregelbunden cykel?
Som sagt är det säkert ingen fara! Diffar ju bara på några mm för en vecka så tidigt. Du kanske kan få göra ett vul till om typ en-två veckor bara för att kunna stilla ev oro..?
Låter sunt och bra!