Gravida från Tempar/Fertility Friend
Blåbärsmuffins och apelsiner räddar dagen. Att jag aldrig vetat att apelsiner var så himla gott! Det bästa jag smakat :)
Blåbärsmuffins och apelsiner räddar dagen. Att jag aldrig vetat att apelsiner var så himla gott! Det bästa jag smakat :)
Hej på er!
Ville bara säga hej, jag har följt er så länge i vanliga tråden men inte letat upp denna!
Det är så fantastiskt att se att så många av er är gravida nu, efter allt kämpande med ältest, analyserande av kurvor och alla förstörda sovmornar på grund av tempningen
Själv är jag på sluttampen av graviditeten, är i vecka 39, så har förhoppningsvis en liten bäbis här inom kort.
Skönt O höra att man inte behöver spy hehe:) ingen vet kön än sp länge va, ska alla ta reda på? Jag är såååå nyfiken
Jag blir så avundsjuk på er med magar som syns, längtar sååå till en mysig bebismage.
Men i brist på stor mage så drömmer jag mig tillbaka till hur jag såg ut förra graviditeten.. Javisst var det sjukt jobbigt men jag längtar ssååå ändå för det mysiga övervinner alla jobbiga nackdelar!!!
Detta kanske ni andra visste men har nu googlat och läst på många ställen att mycket illamående och/eller hcg oftast är flicka.
Jag tror vi bägge har tjejer Eagle, bara en känsla med tidiga plus och mycket symptom tidigt :)
Hurraaaa! Vad tycker ni om Iben eller Awa på en flicka? Har inga pojknamn så kom gärna med förslag. Gillar att det ska vara lite mer traditionellt på kille men inte för vanligt ändå.