sagoskog skrev 2016-03-04 11:27:20 följande:
Jag går in i vecka 12 idag, 11+0 :) tiden går mycket fortare än man tror. Jag trodde aldrig jag skulle komma ifrån v 5, 6 typ. Det gick så segt. Men sen så bara svisch så är man där. Nu längtar jag bara efter att illamåendet ska lägga sig. Och kub förstås.
Efter kub så känns det ganska ok att berätta. Men jag vet inte hur vi ska göra det riktigt? Vill inte göra en stor grej av det där man högtidligt ska avslöja nyheten. Nej fy vad jag hatar sånt. Helst hade jag lagt upp en liten notis på fb och låtit det vara så. Men risken är att de närmaste, familjen och så, kommer ta illa upp om de inte fått veta det på förhand och lite mer personligt. Har ni några tips?
Tror inte på dig :p känns som v 12 är ert år bort för mig ;)
Men så skönt för er att nått den milstolpen! Känner du att du kan slappna av nu? :)
Vi kommer berätta för våra familjer efter vul i v 9 då om det ser bra ut, sen går vi nog ut med det "in public" efter v 12 :) Jag har redan en idé, då jag föder upp katter och ska para min ena hona nu när som så kommer hon vara dräktig när jag är i v 12 och då tänker jag skriva något liknande "stackars min sambo som måste bo med två gravida" och bild på mig o katten haha ;) lite orginellt så hoppas jag :)