Gravida från Tempar/Fertility Friend
Eagle. Vad hände med din svärmor förresten? Kom dom? Berättade ni?
Eagle. Vad hände med din svärmor förresten? Kom dom? Berättade ni?
Jag är så förvirrad, var helt säker på mf. Avboka alla tider och tog ipren osv men blödningen kom aldrig igång. Var färskt blod som främst kom när jag torkade mig, kom kanske max 1 msk i bindan. Inga klumpar men hade dock ganska ont. I alla fall avtog det igår kväll så blir bara lite rosa när jag torkar mig, allt som allt blödde jag bara i lite mer än 24 h. Lokala bm sa typ bara att det lät som ett blodkärl och att det inte kunde göra något, de tog inte blodprov osv men jag fick en tid för inskrivning på torsdag så jag kunde prata med en bm..
Men om jag känner att jag måste få reda på vad som händer kan jag åka in till gynakuten? Eller kommer de tycka jag e dum? :/
Symetrical och Sajocawa - haha borde hört på er från början då! Men i början tyckte jag att det lät för surt faktiskt, men det va det ju inte :)
Hej! Idag var jag och gjorde cellprov samt penslade ättika och jod. Det skulle inte vara någon fara alls. :) han gjorde även ett tidigt vul och såg ett hjärta picka, även fast det är såpass tidigt! :)
Har varit och köpt sea band. Hoppas det hjälper annars går jag i dvala en månad. Har kört till jobbet sista veckan pga illamående men tog bussen till jobbet idag för sambon behövde bilen, var helt omöjligt att ta bussen hem kräktes så mycket första 200 meterna redan att folk såg ut och vilja lyncha mig för de va väl rädda att få maginfluensa. Sambon 25 mil bort så var bara att börja traska 2,5 timme promenad hem. Nu är jag helt slut. Tack gode Gud att det är helg.
Btw, i den stora svarta bubblan längst ner så låg ju den lilla bubblan typ som bäbis var i. Men utanför den svarta stora cirkeln man såg på bilden så var det som en mörk avlång skärva. Som en smal halvmåne. Han sa att det troligtvis var en liten blödning som låg utanför och kan kom ut senare. Någon som hört något liknande? Om ni ens förstår vad jag menar! Hahaha
En lite äcklig fråga - sorry - men är det mm av er andra som spytt galla när ni kräkts? Trots att jag småäter hela tiden spyr jag bara galla, aldrig mat. Tycker det är lite konstigt, borde inte va helt tomt i magen när jag ätit salt kex för 10 minuter sen t.ex?
Tror jag ska gå till läkaren på måndag och se om jag kan få prova lergigan Comp. Har det hjälpt nån här inne? Kommer ihåg att sagoskog inte ville ta dem pga biverkningar hur var det för alla andra?
Har fått brev hem för kub 7 april v 11 +6 :)
Ja hade ju bokat ett tidigt ultraljud v 7+1 vilket var idag för hjärtslag men i och med att vi gick i måndags så sköt jag fram de till 26 mars v 9+1... Men känns så nära kub så funderar på ändra igen till nästa lördag 8+1... Vad tycker ni?