Gravida från Tempar/Fertility Friend
Däremot stämde illamående-testet verkligen in på mig ;)
Idag sa en tant i en butik "när kommer bebisen" och så svarade jag oktober och då sa hon "Vaaa skulle nog gissat Max en månad. Måste va en stor bebis". Förstörde min dag, är säkert hormonell men blev superledsen. Känner mig redan som en jätte :( fan vad folk är dumma när man är gravid :(
Ja jag blev väldigt öm och allt kändes extra mycket redan från typ vecka 8 :-/
nu mera ska jag erkänna att det inte blir mycket sexande. Tror ni det är ett problem? Hur mycket ligger ni andra nu? Sista gången för oss va typ 3 veckor sen men jag har bara noll lust. Vet inte om sambon lider men vi har mycket kärlek och ömhet och god annars....
Ja jag blev väldigt öm och allt kändes extra mycket redan från typ vecka 8 :-/
nu mera ska jag erkänna att det inte blir mycket sexande. Tror ni det är ett problem? Hur mycket ligger ni andra nu? Sista gången för oss va typ 3 veckor sen men jag har bara noll lust. Vet inte om sambon lider men vi har mycket kärlek och ömhet och god annars....
Ni tempproffs, måste få fråga..min mens kom aldrig igång, hade ljusrosa blandad flytning igår samt lite färskt blod vid vul men sen inget mer.
Min temp idag är lika hög som de fem senaste dagarna och jag mår illa.
Borde inte tempen dippa å mensen komma igång? Kan de bli fördröjt på nåt sätt för att kroppen inte fattat?
Hur resonerar ni kring andningslarm?
Ett litet spår från mig :) Gjorde KUB ultraljud igår och det gick jättebra. Vi fick 1/10450, vilket verkade vara en bra siffra. Bebis hade armar och händer uppe vid ansiktet hela tiden så det var lite svårt att se. Den är 5,9 cm från huvud till stjärt, så häftigt! Vi är så glada och lättade, kom lite glädjetårar när vi såg att den rörde sig <3
Min sambo noterade att barnmorskan sa han, vilket han berättade efter och jag inte alls tänkte på. Kan hon ha sett könet? Eller tror ni det bara var istället för att säga den? :) 31/8 är det dags för RUL. Vad fantastiskt det här är!
Såg inga "hemliga" uppgifter på fotot, om någon ser något som inte borde ligga ute- säg gärna till!