Inlägg från: misslina |Visa alla inlägg
  • misslina

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Vad tror ni detta är för liten filur ;)

• misslina
    GästenT skrev 2016-11-07 19:09:17 följande:

Åh så fina bäbisar ni visar bilder på!!! <3 Tycker att Loppans gissningar var väldigt bra, bäbiiiiis en pojke och misslina en tjej. Columbus tror jag också en tjej på. ^^

Ska ni alla ta reda på kön så man får facit snart? :D

Japp:) borde få i veckan!
  • misslina
    happylife skrev 2016-11-07 19:43:17 följande:
    Ja just vi båda väntar nipt svar!
    Ja precis! Spännande :)
  • misslina

Helt otroligt! Men illamåendet har eskalerat! Har inte fått behålla något sedan igår EM ????. Så i morgon ska jag få åka in på kvinnokliniken och få dropp. Fattar FN inte hur det kan bli sämre! Hur ska jag orka detta?

• misslina
    Loppan84 skrev 2016-11-08 12:29:59 följande:
    Stackars dig alltså! Lider så med dig? vilken vecka är du i nu? För mig vände det i vecka 16, men den har du väl passerat nu?
    Jag är i vecka 14... 15 på fredag.
    Så det kanske är några veckor kvar....
  • misslina
    Sajocawa skrev 2016-11-08 12:31:31 följande:
    Men stackare... lider verkligen med dig.. jag var illamående med första barnet i "bara" 10 veckor så lider något enormt med dig som måste stå ut såhär länge. Hoppas det faktiskt går över nångång och inte håller i sig hela graviditeten.

Finns det något man faktiskt kan göra för dem som lider av illamående hela graviditeten? Måste ju finnas något som kan underlätta... :(
    Tack:) ja tydligen finns det inte så mycket enligt vc. Får se vad kvinnokliniken säger i morgon. Lergigan funkar inte på mig.

Hoppas dom har någon mirakelkur på kvinnokliniken men det tror jag inte ;)
  • misslina
    Bäbiiiis skrev 2016-11-08 12:42:59 följande:
    Usch så jobbigt! Hoppas verkligen det vänder snart. Har du fått fortsatt sjukskrivning?
    Ja sjukskriven tom 4/12. Jag hopps så att det vänder innan. Vill kunna jobba igen och få en normal vardag igen :(
  • misslina
    Bäbiiiis skrev 2016-11-08 12:47:17 följande:

Tack för alla gissningar på min ul-bild.

Alla gissade pojke förutom jag som gissade tjej. Håller ju med om att skallen ser pojkig ut och nubben är svår att se men vi hade sex 4 dagar innan äl enligt äl-test och tempning (ej enligt dateringen, då var det precis på äl-dagen). Därför tror jag tjej.

Happylife och Misslina hur långt är det kvar tills Nipt-svaren kommer?

Tror att vi får svar i slutet av denna vecka ihhhh spännande :)
  • misslina
    happylife skrev 2016-11-08 13:02:40 följande:
    Dom sa tio dagar, idag har det gått sju. Så fredag är dag 10...
    Väntar med spänning!! Det lät på BM som att en vecka inte var omöjligt, så går med hjärtat i halsgropen och rycker till varje gång det ringer...
    Skulle dom ringa dig?

Jag skulle få svar via mail....
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend