Gravida från Tempar/Fertility Friend
Kanske börjar det bli dags att gissa när bebis kommer för dig och eid och Sagan.
Gissningar- åh vad spännande. Jag har bf 31/1 och Sagan 1/2 :)
Imorgon är jag i v 23. Tiden går ganska fort nu men det känns ändå som det är så långt kvar. Längtar verkligen till maj. Till våren, ledigt från jobbet och framför allt såklart min lillkille i magen <3
Hur går det för er som snart har bf (eid o sagan1234)? Mår ni bra? Några förvärkar?
Kikar också in titt som tätt för att följa er. Dags för trappgång nu, sagan och eid. ;-P
Åhh, snart kommer fler FF-bebisar!!! Längtar! Lycka till sagan och eid (var det någon mer?)?
Hur gick de Eid?
Är det någon av er runt v 24-25 som mätt magen hos bm ännu? Jag ska dit på måndag och började fundera på om jag är större denna gången än förra och vad mitt sf-mått kan vara. Jag tror jag hade ungefär samma mått som den veckan jag var i förra gången dvs 25 cm i v 25, 30 cm i v 30 osv. Men jag kanske minns fel. Hade varit roligt att veta vad ni fick för mått vid första mätningen.
Heja heja friskt humör!!! Hur går det hör inne?
På tal om halsbränna - jag hade den sjuuuukaste halsbrännan i slutet av min graviditet. Direkt när han va ute försvann den. alltså DIREKT. Samma med snarkningar och andningsproblem. Sjukt att det kunde gå så fort. Så har ni nått att tänka positivt runt när syran stöter upp
Hej,
Här kommer en liten uppdatering från mig- vår dotter föddes i torsdags (2/2) klockan 21.43 på kvällen. Hon vägde 3218 gram och var 50 cm lång- hon är helt perfekt <3
Tack så himla mycket alla! Snart är det er tur, det är något helt fantastiskt ni har att se fram emot. Helt obegränsad kärlek!
Wow vad många plus! Vad glad jag blir <3 stort grattis till er alla!