Gravida från Tempar/Fertility Friend
Håller med Symetrical! Låter som allt är topp och oddsen för MF väldigt små :)
Håller med Symetrical! Låter som allt är topp och oddsen för MF väldigt små :)
Eagle. Hur går det vännen?
Juste det är en bebis lol
Fan vad dum jag var, tog en billig sticka nu på em. (De går ut i slutet av mars så vill inte bara slänga..)
Hade druckit mycket typ en timme innan och kissat typ max 1-2 h innan så kisset var väldigt utspätt. Och det är mycket svagare streck än när jag plussade, syntes knappt :( jag som trodde det skulle vara starkt nu! 5 dagar sen plus, v 4+4 idag. Nu måste jag ta ett på morgonurin för att bli lugn igen :( varför var jag så dum??
Känner mig lugn nu :) tack för allt stöd, flyttar fram lördagens betalda ul 2,5 v :)
Nu längtar jag till era ul :)
Turtråd <3
Det gick faktiskt väldigt bra. Började äta knäckebröd och morotsstavar en gång i timmen söndag eftermiddag och även ett par gånger på natten och på måndag morgon var det lite bättre och på eftermiddagen mycket bättre. Spydde bara en gång igår (när jag borstade tänderna haha). Så har nog hittat nyckeln - äta jätteofta även om jag inte alls är hungrig men illamående :)
Supernervös för UL idag. Sagoskog ge oss en uppdatering efter ditt också :)
Stort lycka till! Övertygad om att allt är som det ska! <3 Hur gick det att jobba igår?
Hur gick det sagoskog?
Sorry att det dröjt :)
1:20 000 för trisomi 13, 18. 1:11 000 för trisomi 21 (ds). Hen studsade runt som tokigt först, men efter en stund så blev det mycke lugnare. Jag är nästan i chock. Hade inte alls tagit till mig att det verkligen var ett barn där innan. Inget av det jag vart rädd för hände! Är så lättad och lycklig :) och impad över att man kunde se så mycket detaljer.
Efteråt så åkte vi och köpte en body. Lindex har nämligen flera med cyklar på just nu och min sambo är cykelnörd. Det är den som syns i bakgrunden på bilden.
Nu vill jag också vara med här <3