Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Reflexen skrev 2016-03-13 07:32:29 följande:

Hej på er!

Ville bara säga hej, jag har följt er så länge i vanliga tråden men inte letat upp denna!

Det är så fantastiskt att se att så många av er är gravida nu, efter allt kämpande med ältest, analyserande av kurvor och alla förstörda sovmornar på grund av tempningen

Själv är jag på sluttampen av graviditeten, är i vecka 39, så har förhoppningsvis en liten bäbis här inom kort.

Nej, men hej! Så kul att du hittat hit!

Sjukt att du redan är i v 39. Önskar dig all lycka till! <3
  • Symetrical

Pang, sa det här!

Har era magar börjat synas nånting, sagoskog, loppan, eagle och gästen? Vore kul att få se lite mer magbilder! Och såklart från er som gått längre också!

• Symetrical
    GästenT skrev 2016-03-13 09:18:25 följande:

Wow vilken mage du börjar få!!! Helt otroligt fin!! I den här takten kommer du att bli hur stor som helst! ;D

Min mage är bara en gasig förstoppningsmage än så länge. ;) Haha. Så inte superkul att fota än! :)

Måste säga att min fortfarande varierar en hel del från dag till dag. När jag väntade sonen upplevde jag det likadant; att den liksom växte som i etapper och sen stod stilla ganska länge i samma storlek sen. (Även viktuppgången beter sig på samma hoppiga vis) Vart inte alls särskilt stor i slutet, men kan såklart vara annorlunda den här gången.
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-03-13 11:50:55 följande:

Ingen mage här än, lite uppsvullen ibland av gaser men det kommer och går. haha sorry för Tmi

Haha. Been there!
    eagle87 skrev 2016-03-13 12:20:19 följande:

Vet inte om de ngn skillnad högra är v 7, vänstra är v 4...

Men se där! Lite skillnad är det väl ändå..!?
  • Symetrical

Hittade en bild från kub med sonen och blev förvånad över hur galet lika de är! Nu tror jag att det är en grabb därinne istället!

Översta sonen, nedre "Plusset"

• Symetrical
    Längtar88 skrev 2016-03-13 14:02:16 följande:

Tar magbild varje vecka, och är alltid naken så ritade dit underkläder när jag la bilden i fb - gruppen. Lånar samma bild och lägger här. Är från förra veckan men inte orkat ta en bild den här veckan ännu. Måste göra de idag!

Hahaha. Bästa jag hört! En nakenchock skadat aldrig annars! :-P

Tycker onekligen att det syns på dig redan.
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-03-13 18:59:19 följande:

Denna veckan ska jag va sjukt duktig på jobb. Sen har jag 11 dagar semester, här i Norge är det väldigt vanligt att arbetsplatser stänger hela påskveckan så vi har ledig och ska hem till min familj i Sverige. Ligga på soffan och pysslas om av mamma i en vecka blir toppen ;)

Vad ska ni andra göra i påsk? Nån som ska resa eller så?

Åh, sä mysigt det lät!

Vi kommer åka ner till min familj i Skåne under påskhelgen. Längtar oss tokiga alla tre. Eller snarare fyra. <3
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-03-13 21:03:44 följande:

Härligt! Hur gammal var din son nu igen? Fattar han på riktigt att det är ett syskon som kommer eller är det lite för abstrakt?

Han fyllde tre nu i januari och han verkar förstå betydligt mer än jag trodde att han skulle göra! Pratar en hel del om när bebisen kommer ut så kanske den fryser och då ska han ge den en filt! <3 Och när vi pratade om storlek på skor sa han att pappa har störst, sen kommer mamma och sist han själv, men ändrade sig fort till att det faktiskt är bebisens fötter som är minst. Men den behöver inga skor, för den kan ändå inte gå. Så sjukt kul att lyssna på hans slutledningsförmåga. :P
  • Symetrical
    sagoskog skrev 2016-03-13 22:10:50 följande:

Här har ni en magbild från mig också, v 13. Trots att det t.o.m. är på kvällen så syns det inte mycket. Om man inte vet att min mage egentligen är platt så kan det lätt passera som en vanlig mage. Känns som svullnaden lagt sig ytterligare ett snäpp nu. Både trist och skönt att magen dröjer.

Precis så hade jag också. Svullen som fasiken fram till typ v 12, sedan blev magen liksom mindre, för att sen komma tillbaka med på riktigt i v 15.

PS. Diggar spegelramen!
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend