Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Känner mig lugn nu :) tack för allt stöd, flyttar fram lördagens betalda ul 2,5 v :)

Nu längtar jag till era ul :)

• eagle87

Oh My god kommer kolla tråden med spänning imorn men ärligt ni har inget O oroa er för loppan O sagoskog... Ärligt de här är våran lilla turtråd <3.

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-08 06:56:47 följande:

Det gick faktiskt väldigt bra. Började äta knäckebröd och morotsstavar en gång i timmen söndag eftermiddag och även ett par gånger på natten och på måndag morgon var det lite bättre och på eftermiddagen mycket bättre. Spydde bara en gång igår (när jag borstade tänderna haha). Så har nog hittat nyckeln - äta jätteofta även om jag inte alls är hungrig men illamående :)

Supernervös för UL idag. Sagoskog ge oss en uppdatering efter ditt också :)

De kommer gå bra <3
  • eagle87
    sagoskog skrev 2016-03-08 11:31:22 följande:

Sorry att det dröjt :)

1:20 000 för trisomi 13, 18. 1:11 000 för trisomi 21 (ds). Hen studsade runt som tokigt först, men efter en stund så blev det mycke lugnare. Jag är nästan i chock. Hade inte alls tagit till mig att det verkligen var ett barn där innan. Inget av det jag vart rädd för hände! Är så lättad och lycklig :) och impad över att man kunde se så mycket detaljer.

Efteråt så åkte vi och köpte en body. Lindex har nämligen flera med cyklar på just nu och min sambo är cykelnörd. Det är den som syns i bakgrunden på bilden.

Åh blev helt tårögd :) grattis gumman så glad för din skull O vilken söt body O baby
  • eagle87
    Sajocawa skrev 2016-03-08 12:27:38 följande:

Nu vill jag också vara med här <3

Åh grattis :)))) äntligen :)))
  • eagle87
    201405 skrev 2016-03-08 11:43:14 följande:
    Så söt! :*
    Testade du igen imorse ?:)
  • eagle87
    201405 skrev 2016-03-08 14:17:34 följande:
    Ja och det är ju två streck men det har inte blivit starkare sen det första positiva, 5 dagar sen. Så vet inte riktigt vad jag ska tänka. Har ett till cd digitalt som jag har tänkt ta om en vecka eller så. Men tror ni man kan ringa och be om vul ännu tidigare om man är orolig?

Men har ändå mycket symptom och känner mig gravid så försöker att inte bry mig...
    De säkert ingen fara :) släng in en bild på testen om du har...
  • eagle87
    misslina skrev 2016-03-08 16:11:51 följande:

Hej!

Jag vet inte om ni har funderat på var jag har varit de senaste veckorna, det har varit ett tag sedan jag var in här..och i början berodde det på att jag mådde så sjukt dåligt! Jag kräktes i princip konstant! Hela dagarna!

Men så en dag så var det nästan borta.... Och nån dag senare så började jag blöda....

Allt känns så otroligt overkligt och Tomt!

Just nu vet jag varken ut eller in... Orkar man försöka igen...? Måste ta en paus!

Men vill önska alla lycka till här inne! Ni är verkligen ett härligt gäng, och det hade varit skoj att följas åt!

Kram

Va.... Nej... Vilken v var du i? Har du gått O kollat dej? Är de verkligen missfall?

Så ledsen för din skull :((
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend