Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Har erat partner ändrats något sen ni blev gravid, typ mer hjälpsamma omtänksamma... Min man verkar glömma bort att jag är gravid ibland :(

• eagle87

Jag är i v 6+1 idag, varit på sjukhuset de har skickat remiss för ul, de kunde inte göra ngt idag.. Har fortf inget blod i trosorna.. Bara ljusrosa flytningar typ varannan gång ja torkar O varannan gång inget.. Ingenting som rinner i toan.. Så jävla orolig.. Min mans familj skulle ju komma imorn men har verkl ingen lust :( vill bara va ifred

• eagle87

Satte in en progestron tablet. Kom inget på pappret nyss.... Har inte haft ngt levrat blod lr klumpar hittills...

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-05 21:59:02 följande:

Skönt gumman! Det är säkert ingen fara men skönt att ta ett ul och se bara :) Ang familjen så ska du självklart ställa in om du vill va ifred, din sambo får hitta på att ni fått magsjuka - ingen vill hälsa på en kräksjuk krake så det är säkert effektiv. Vila nu vännen och försök att inte oroa dig <3 God natt

Har inte blödit ngt på 2 timmar.. O inget i trosan än.. Hoppas inget kommer över natten lr imorn.. Lr någonsin de närmaste 7 månaderna... Fan allt är så skört...
  • eagle87

Inte sovit hela natten.. Har inte kommit ngt på pappret på typ 5 timmar O nu kommer typ beigha/ bruna flytningar på pappret.. Fortf inget i trosorna... Ärligt tror ni de början på MF?

• eagle87

Ni fattar inte hur mycket ni betyder O hur mkt ni lugnar ner mig <3. Vet inte va ja skulle gjort utan er.., inget mer rosa idag..

Fått tid för ul imorn kl 10:30. Så jäkla nervös... Loppan när har du ul?

• eagle87
    sagoskog skrev 2016-03-06 10:47:29 följande:
    Det kommer gå bra. Finns det risk att det är för tidigt att se något nu eller borde det synas? Hjärtslag? Jag har kub ul på tisdag och vet inte riktigt om jag ska vara förväntansfull eller livrädd.
    Ingen aning är i v 6+3... De borde synas hjärtslag då va?

Nej du har ingen anledning att vAra orolig alls..<3....
  • eagle87
    sagoskog skrev 2016-03-06 11:05:22 följande:
    Verkar som om det oftast syns hjärtslag då, men att det inte behöver betyda att något är fel om det inte gör det. Att det kan vara för tidigt och så får man göra om vul lite senare. Såg du mitt inlägg om mina rosa/bruna-beiga flytningar? Jag tror verkligen det är lugnt. Det är ju utan tvekan den "bästa sorten" av blödningar iaf, med bäst odds.
    Aa såg de, fick mig verkl O lugna ner mig.. Har intr haft ngt de senaste 3 timmarna.. Mår lite illa O har som ett dovt tryck över magen ovanför naveln sen typ att de drar O ilar vid vänster äggstock...
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend