Gravida från Tempar/Fertility Friend
Har erat partner ändrats något sen ni blev gravid, typ mer hjälpsamma omtänksamma... Min man verkar glömma bort att jag är gravid ibland :(
Har erat partner ändrats något sen ni blev gravid, typ mer hjälpsamma omtänksamma... Min man verkar glömma bort att jag är gravid ibland :(
Gick nyss på toa O fick massa rosa blod på pappret. Jag dör
Jag är i v 6+1 idag, varit på sjukhuset de har skickat remiss för ul, de kunde inte göra ngt idag.. Har fortf inget blod i trosorna.. Bara ljusrosa flytningar typ varannan gång ja torkar O varannan gång inget.. Ingenting som rinner i toan.. Så jävla orolig.. Min mans familj skulle ju komma imorn men har verkl ingen lust :( vill bara va ifred
Satte in en progestron tablet. Kom inget på pappret nyss.... Har inte haft ngt levrat blod lr klumpar hittills...
Skönt gumman! Det är säkert ingen fara men skönt att ta ett ul och se bara :) Ang familjen så ska du självklart ställa in om du vill va ifred, din sambo får hitta på att ni fått magsjuka - ingen vill hälsa på en kräksjuk krake så det är säkert effektiv. Vila nu vännen och försök att inte oroa dig <3 God natt
Inte sovit hela natten.. Har inte kommit ngt på pappret på typ 5 timmar O nu kommer typ beigha/ bruna flytningar på pappret.. Fortf inget i trosorna... Ärligt tror ni de början på MF?
Förlåt förlåt förlåt för bild men behöver verkl desperat råd...
Ni fattar inte hur mycket ni betyder O hur mkt ni lugnar ner mig <3. Vet inte va ja skulle gjort utan er.., inget mer rosa idag..
Fått tid för ul imorn kl 10:30. Så jäkla nervös... Loppan när har du ul?