Sajocawa skrev 2016-10-25 15:50:02 följande:
Jag är också sjuk idag... hade ju varit helt okej (förutom det jobbiga med att vara sjuk liksom) eftersom jag ändå är hemma på dagarna nu... men såklart är min 2-åring sjuk också. Har knappt energin för att aktivera henne när jag bara är höggravid och inte sjuk, nu har jag lekt och stojat hela dagen och förstår inte hur det fortfarande kan vara flera timmar kvar till nattning... Varför blir inte barn trötta när dom är sjuka!?
Och apropå sjukdomar så har det varit flera fall att vattkoppor på hennes förskoleavdelning.. så nu hoppas jag att bebis stannar i magen MINST 4 veckor till, vill ogärna ha en nyfödd och en vattkopptjej hemma :( Och dessutom har vi ingen barnvakt under förlossningen om dottern får vattkoppor, eftersom vår barnvakt har egna småbarn hemma...
Yay för snap. Tänkte att det namnet kunde passa med ditt fl-nick och att drt kanske va du :) Vad roligt att se din lilla tjej idag <3
Uffa! Kan smittan leva kvar i 4 hela veckor? Ja hoppas verkligen du slipper det med nyfödd då :-/
Och stackars oss sjuklingar. Jag har fortfarande pyjamas och har sett en halv säsong med downtown abbey idag så ja kan nog erkänna att livet som sjukling verkar enklare som barnlös. Kanske bra med en sista förkylning så jag kan komma ihåg hur mycket lättare det var att vila utan barn nästa gång jag är sjuk med en liten kille hehe
Krya på dig <3