Gravida från Tempar/Fertility Friend
Våran kille föddes kl 1745.., 2700 gram vi mår bra fy faaaaan va ont O ingen smärtlindring bara lustgas
Våran kille föddes kl 1745.., 2700 gram vi mår bra fy faaaaan va ont O ingen smärtlindring bara lustgas
Snart får jag reda på om det är en liten pojke som krigat i magen som jag varit stensäker på eller det mot förmodan är en flicka. Känner fortfarande 150% att det borde vara en pojke. :)
Åh va ja längtar tills era bebisar föds... jobbig natt på sjukhus... hela tiden gråt från andras bebisar O typ noll sömn.. längtar hem.. har kissat O han suger lite böttte nu...
Hur mår du då Loppan? :)
Inte så onda och inte så täta - skulle det stå
En fråga om att tajma värkar - när en del är riktigt onda och en del passerar förbi utan nån särskild smärta ska jag bara tajma de onda? Ska jag isåfall börja tajma när det börjar göra ont?
Skönt att förkylningen inte blivit värre. :) Det blir som spännande varje gång sammandragningarna kommer sådär regelbundet, ska det trappa upp eller stanna av? ^^ Vet dock inte hur man ska klocka.. Jag har inte haft sådär tätt och regelbundet sen i tisdags faktiskt. Hel lugnt nu för mig :)
Ja jag tror verkligen på nästa vecka för dig, känns typ som en självklarhet! Sa 24e på dig och jag håller nog fast vid det! ^^
Haha. 27e?? Nä men kan jag knipa tills dess så kniper jag gärna fredagen också. ;) så kan jag gå hem från jobbet med gott samvete till nästa helg. ;D
Jag gissade också på 1/11 på dig Loppan men måste nog ändra mig, tänkte inte att ditt bf va norska bf så du är ju redan några dagar förbi svenska bf ju, jag tror nog 27e för dig!
En annan sak... är så arg på min man just nu. Sista 2-3 dagarna tål jag knappt och se honom och han blir bara mer och mer mentalt frånvarande. Ond cirkel där alltså :( har startat en egen tråd för att be om tips för jag är rädd att detta ska förstöra förlossningen - just nu har jag väldigt svårt att se att jag kommer vilja ha honom nära mig som stöd och det känns ju inte bra alls samtidigt kan jag inte stänga av ilskan jag känner mot honom :( om nån här inne har upplevt nått liknande så säg gärna hur det blev när det väl drog igång isåfall. Gick ilskan över så ni kunde vara nära och ni fick bra stöd?
Alltså ve och fasa för flytningar under graviditet!
Har beige/lätt ljusbruna flytningar idag och lite igår, innan har de varit vita/gula.
Det är så hemskt, man vet juninte om det är normalt eller ej!
Det har vi ju tyvärr fått bevis på (hoppitossa bla) men Jag hade ju mörkbruna i v 6 som va ofarliga. Jag har ul på fredag, hoppas detta slutar annars kommer jag inte palla vänta till fredag =\ i övrigt så har inga symtom försvunnit eller så. Det är bara dessa dumma flytningar som jag hatar.