eagle87 skrev 2016-10-18 23:01:54 följande:
Har försökt han klagar bara på han e trött för han sover på madrass i bebisen rum.. just nu hatar ja bara honom.. snälla om han e trött nu hur ska de bli när bebisen fötts? De våran bröllopsdag imorn :/ jo hon ska vara med på förlossningen...
Åh hoppas han skärper sig imorgon då. Säg ifrån annars, att han måste ta lite mer vuxenansvar för du orkar liksom inte ta ansvar för 2 bebisar snart :-/ Men en helt annan sak - tänk om bebis kommer på er bröllopsdag? Hade ju varit sjukt kul :)
eagle87 skrev 2016-10-18 23:03:46 följande:
Kan förstå hur du känner... så svårt O liksom passera dagarna O man känner sig så ensam... ja kände likadant innan min mamma kom... just nu är dagarna väldigt bra de bara jobbigt på kvällarna när min man och mamma e hemma O man känner sig sliten i mitten
Usch, fasen att du ska behöva uppleva konflikt nu mitt i alltihop :( Då är jag hellre ensam hemma även om det också är jobbigt. Men vetitusan om jag är ensam eller bara känner mig ensam - hade en kompis på fika igår och ikväll var vi ute på pub quiz med ett annat par och ändå känner jag mig ledsen och ensam. Är nog kanske bara att jag mentalt är oroad för hur det ska bli när jag ska va ensam med bebisen sen, och kanske mest hormonellt. Kan inte sluta gråta så fort jag får några minuter för mig sjölv kommer tårarna. När vi var runt kompisar var jag som vanligt men när jag är sjölv med min man är jag bars tyst och innesluten - inte så trevlig kanske. Vill inte va en surpuppa eller klaga men är orolig för denna nedstämdhet och oro som kom så plötsligt. Började med D-vitamin idag iaf för det är riktigt mörkt, hade ju D-vitaminbrist förra hösten/vintern när vi försökte bli gravida.