Gravida från Tempar/Fertility Friend
När är bim? Ja sluta tempa nu.
5900:- tar vasamamma dit vi ska, har man råd tycker jag man ska göra det. Slippa kub som enligt mig bara skapar ev oro och stress.
De tog blodtryck igen nu efter jag fått smärtstillande 70/128. Så nån HF var det inte, troligen bara smärtan. Åh önskar de hsde väntat med stt sätta igång det men bu är det gjort. Inte drömförlossningen precis att sova själv här inatt och kommer nog ta lång tid imorgon också - men men imorgon får vi iallafall vår älskling och det är ju skönt stt veta.
Over and out
Idag ska jag ringa min fertilitets läkare och chocka henne :)
Hon vill ju övervaka graviditeten men hur gör de det så här tidigt? Ska hon ta blodprov på nått tror ni? Eftersom jag haft en del mf. Sen det här med vitaminer, äter apotekets mitt val gravid+ folsyra och har gjort sen en vecka tillbaka. Tips på sånt? Jag vill verkligen va noga nu för att göra mf risken minimal av just sånna saker:)
Den här listan på Loppan har jag! :)
Loppan
?Eagle: 20/10
?Gästen T: 24/10 ?
Symetrical: 24/10
?Eid: 27/10
?Happylife 28/10
?Columbus: 29/10 ?
Sagan: 29/10
?Sagoskog: 30/10 ?
Bäbiiis: 1/11 ?
Loppan: 1/11
?Sajocawa: 1/11
Ting tog tid men till slut tidigt den 28e ville han titta ut. Alla mår bra men trötta. Uppdaterar senare.
Happylife vann bettingen :)
Tror någonting kan vara på G, så jäääklans ont sen 21 igår. Kan inte sova utan vaknar av smärtorna och ligger mentalt och väntar på nästa värk liksom. Men bara 7 min emellan.
00.14 på sitt bf 31/10 valde hon att titta ut. En mycket punktlig tjej. <3 Det gick fort på slutet och förlossningen gick bra. Tack du underbara som uppfann epidural. ^^