Ja de sa så förr, men är väldigt väldigt noga med att det inte är sant. De slutar aldrig röra sig men rörelserna känns annorlunda och det blir mer knuffande och pressande än sparkar når det blir trångt. Men all info du får från MVC och sånt är noga på att tala om att minskade antal rörelser ska man va väldigt uppmärksam på - så du kommer få all den infon när du behöver den.
Han buffade lite imorse men fortfarande mycket lugnare, ska pröva äta en ordentlig frukost nu med socker och kommer han inte igång då så blir det att åka in. Var ju orolig en gång innan när han va extremt stressad och livlig efter operationen men då kollade de honom aldrig utan sa bara att mycket och ökande rörelse är bara bra men säg till om det minskar igen. Men sen har han hållt samma höga tempo sen dess, så klart en stor kontrast nu när han är så lugn :-/
happylife skrev 2016-09-23 07:50:49 följande:
Ja den där oron som startar när man får ett plus verkar aldrig gå över =\
Jag har ingen koll alls på det där då jag aldrig varit så gravid.
Har hört att dom rör sig mindre när man är höggravid för de finns indre utrymme, men också att man ska vara uppmärksam på förändrat rörelsemönster. Det låter som du varit i kontakt med din bm iaf, bra [/quote
[quote=76994306][quote-nick]happylife skrev 2016-09-23 07:50:49 följande:[/quote-nick]Ja den där oron som startar när man får ett plus verkar aldrig gå över =\
Jag har ingen koll alls på det där då jag aldrig varit så gravid.
Har hört att dom rör sig mindre när man är höggravid för de finns indre utrymme, men också att man ska vara uppmärksam på förändrat rörelsemönster. Det låter som du varit i kontakt med din bm iaf, bra