Gravida från Tempar/Fertility Friend
Åker till New York inatt men verkar som att jag får skippa ölprovningen! Nu är det bara glädje och rädsla!
Åker till New York inatt men verkar som att jag får skippa ölprovningen! Nu är det bara glädje och rädsla!
Tack hörrni! Under dagen ha rmassa symtom dykt upp, ont i bröstvårtorna, metallsmak, träingsvärk i magen o rika flytningar. Kommer ändå göra ett till test på lördag och sedan göra några till under resan för att stilla min oro. Åker tillNew York för att äta gott så hoppas att jag inte blir illamående, men å andra sidan så skiter jag totalt i det! Vi har försökt så himla länge nu så jag vill bara riktigt känn att jag är med barn så jag kan slappna av! :)
Åh grattis :) jag minns dej från tempar tråden.. gjorde ni ngt annorlunda?
Åh stort grattis!!! :)
Åh va skönt att du äntligen fick leteozol... jag testade 3 kurer men plussa inte blev sen gravid med pergo på första försöket...
Min son fyllde 8 mån i onsdags.... vi mår bra hade en förlossnings depression men börjar må bättte...
Va starka streck du fått nu :) försök O inte tänka pp MF O försök kanske boka in ett tidigt ul för O se hjärtslag så kan du vara mindre orolig. Hoppas du har en bra resa
Oj vad starkt! Försök att slappna av nu, och njut av att du är gravid :). Jag testade lite fram till v 7 då jag inte trodde på det, haha ;)
Sååå gravid! Stort grattis och trevlig resa. Tror inte du behöver oroa dig föe illamående än, vad jag kan komma ihåg så har ingen här inne åkt på det före vecka 7 <3
Grattis:)
Bör jag bli orolig?