Inlägg från: Dennis2016 |Visa alla inlägg
  • Dennis2016

Rösta inte på SD om du är för ett öppet och jämställt sahälle!

Nu är det ju bara Metro som hänvisar till den opinionsundersökning som brukar vara den mest tillförlitliga.....resultatet av den visar.

SD är överlägset störst parti.

Vi får hoppas på nyval och 

M + SD = hopp för Sverige 

• Dennis2016

Till alla som säger att man inte ska rösta på SD har jag en fråga.

Tycker ni landet är på rätt väg, eller hur vill ni att saker och ting ska förändras ?

Har statsministern fortfarande jullov ?

• Dennis2016

Jag håller med....jag minskar också gärna på invandringen Glad

• Dennis2016

Vilket parti ska man rösta på om man vill :

minska våldet
    minska sexuella trakasserier
    minska gruppvåldtäkter
    minska bostadsbristen
    minska överfall på polis och ambulanspersonal
    minska överrepresentationen av män i ung ålder (126 män, 100 kvinnor)
    minska budgetunderskottet

• Dennis2016

Mycket klok ledartext i DN idag....så här är lite att tänka på varför SD nu är störst i vissa opinionsundersökningar.

Vi kunde ju också i dagens Expressen läsa att den drivande mannen i den grymma gruppvåldtäkten i Stockholm hade valt att lämna boendet där han blivit placerad.
    Ja, ni läser rätt....utföra en ovanligt grym gruppvåldtäkt och man kan bara promenera iväg.
    Vart är landet på väg ? Vår landsfader Löfven ser trött och ointresserad ut, är väl lika bra med nyval när han bara sitter på läktaren utan att genomföra åtgärder.

Här följer texten i DN angånde knivmordet på flyktingförläggningen :

På plats förklarade han (Aftonbladet 25/1): ?Jag tror att ganska många känner en stor oro för att det ska bli fler liknande fall när Sverige tar emot så många ensamkommande barn och unga. Många av dem som kommer unga till Sverige har traumatiska upplevelser och det finns inga enkla svar.?

Statsministern valde alltså att åka till orten för att säga att han ser att människor är rädda för dessa ungdomar, men att han själv inte har några svar. Att bekräfta ? och därmed underblåsa ? en oro utan att ge några svar är en direkt ansvarslös politisk kombination."

Svar på tråden Rösta inte på SD om du är för ett öppet och jämställt sahälle!