Inlägg från: Sfinx2 |Visa alla inlägg
  • Sfinx2

Rösta inte på SD om du är för ett öppet och jämställt sahälle!

K Kalle skrev 2016-01-18 09:00:04 följande:

Jag pratar inte partiprogram utan vad enskilda SD:are tycker.

Är det inte partiprogrammet som gäller då? Vad enskilda SD:are tycker är ungefär lika viktigt som att många vänsterpartister fortfarande är kommunister rent privat. Det betyder inte att partiet som sådant står bakom dessa åsikter.
  • Sfinx2
    Världsmedborgare skrev 2016-02-15 16:40:32 följande:

3% ner för SD i senaste mätnigen, folk börjar helt klart att fatta, att en röst på ett parti bildat av nazister, skinnskallar och andra högerextremister är farligt.

Och när nu svenska folket fått se hur illa det går i Ungern och Polen, med partier som SD i regeringsställning, då drar såklart allt fler bort sin röst från högerextrema partier som SD., få svenskar vill mista sin frihet, sina mänskliga rättigheter och sin yttrandefrihet.

Hur illa det går i Ungern och Polen?? Jag tror folk i Sverige är lite mer oroliga för hur det går på hemmaplan just nu. Det är banne mig tragiskt att allt du gör är att klanka ner på högerextrema mfl, hur tror du folk här hemma har fått extrema tankar angående invandring? För att alla som kommer hit sköter sig och smidigt accepterar de svenska lagar och kultur som gäller här eller? Folk är trötta på att vårt land inte är detsamma längre, ett land vi är stolta över.
Svar på tråden Rösta inte på SD om du är för ett öppet och jämställt sahälle!