Inlägg från: Linda Berglin |Visa alla inlägg
  • Linda Berglin

4 missfall

Hej, finns det någon här som har ett barn och därefter försökt få ett syskon och som kämpar? Vi har en fin kille, snart 9 år, men längtar egter ett syskon. Fick vår fjärde avslutade graviditet i december 2015. Ska man orka fortsätta? Kan man få hjälp? Fler med erfarenhet? Så uppgiven och ledsen.

• Svar på tråden 4 missfall
  • Linda Berglin

mli01 nej så tråkigt. Vet ni varför? Har ni fått någon hjälp? Håller tummarna för er!

• Linda Berglin

Tack sammet för goda råd! Vi blev gravida 2009, 2010, 2011 sedan blev det inget förens 2015 så vi gjorde ivf 2014. Vi ska på missfallsutredning nu, vill verkligen hitta en anledning så vi kan få ett syskon, innan det är försent. Jag är rh negativ och har fått för mig att det är därför det gått åt skogen. Jag ska samla på mig en lista och ta med mig till SöS när vi ska dit.

• Linda Berglin

Nu har vi varit på ett första besök. Vissa kontroller görs inte i Sverige pga att det inte finns vetenskapliga belägg för att det skulle funka, enligt min läkare. Vi ska, eller jag ska ta alla prover som man tar här, men har förmodligen "bara" haft otur. Håll tummarna för oss ????

Svar på tråden 4 missfall