Någon mer som ska börja sin första kur Pergotime i januari 2016?
Brennda: hur går det för dig? :)
Brennda: hur går det för dig? :)
Kul att få följa er alla och dela erfarenheter och även känslor!
Jag har bim imorgon, neg test imorse men mitt hopp är inte borta förrän mensen (förhoppningsvis inte) kommer. Men har ingen direkt "jag är gravid" känsla i kroppen.
Brennda: hur går det för dig?
Imorse hade jag ljusrosa typ flytningar så mensen kommer nog igång rejält snart, blir så frustrerad och otroligt ledsen! :( Nästa äl är jag i Uppsala på besök hos min familj så nästa enkel kur pergo tar jag alltså i mars, om inte det funkar ska jag ta en dubbelkur och om inte det funkar går vi vidare.
Hoppas det går bättre för er andra! :)
Åh nej va tråkigt! :( Kommer du äta enkel kur igen?
Brukar du ha så innan mens eller kan det fortfarande finnas hopp?
Det undrar jag med, inget tokigt hos mig heller enligt läkaren, fattar ingenting
Har inte mensen kommit igång än för dig?
Jag ska också köpa sån kräm, värt att testa såna saker och inte lägga för stor vikt vad läkaren säger om allt! :p
Haha jaa, ibland fårmsn va det själv! ;)
Tycker nog att ni ska ha sex några dagar innan förväntad äl, på äl och efter. Då kan man omöjlig missa om man har sex varje dag i några dagar. :)
Hur går det för er alla? :)
Här går det inte så bra. Jag brukar ju vanligtvist ha ägglossning varannan månad och det verkar som
att det är så med pergo också. Förra kuren fick jag utslag på ältest cd 14 och idag är jag på cd 14 o testen har varit negativa hittills. Inte några typiska älkänningar har jag heller denna gång som förra o alla andra ggr jag haft äl. Fan asså! Något måste ju vara fel när man bara får äl varannan månad typ, men inte är det det enl. läkaren. Ska ringa han om ingen äl kommit fram till cd 20.
Hej alla!
Idag var det ett positivt ägglossningstest jag tog, äntligen! Så ikväll, imon o på måndag ska vi skaka loss haha. Sen tänkte jag börja med progesterall, någon som vet när man bör börja med den? Hoppas på denna cykeln..