Inlägg från: frestelsen |Visa alla inlägg
  • frestelsen

Bim i början av februari 2016! <3

glittersol skrev 2016-01-26 18:01:10 följande:

Oh shit! Nu tror jag verkligen jag missat/inte haft äl denna månad när jag sett dina starka!

Inte sett många inlägg från dig det senaste, allt okej?

Ja har inte haft så mycket o skriva:) fick positivt i lördags och även fast gubbe på cb äl test med:) så vet inte om äl va söndag eller igår:) tempen börja stiga idag så får väl se var den sätter ut äl:)

Men du kanske missa din högsta topp bara. För dina test va påväg ner igen va?

Vet inte om bidrottninggele hjälper till att jag fick så tydlig äl:)
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-01-26 18:51:40 följande:

Härligt då är det på gång nu! Bara väntan kvar!

Kan vara så, nu är dom helt blanka iallafall . Var tvungen att ta ett till idag just in case

Kanske det, spännande! Märker du något annat av bidrottninggelen?

Nje men väldigt tydlig äl och tidigare utslag på testen:) fick positivt cd 14 och jag brukar få cd 17. Så hoppas vi prickat nu:) vi har haft sex varannan dag sen mensen slutat förutom helgen då körde vi lör o sön. Sen idag med. Tänkte tvinga han på tor och lördag med:) då kan vi omöjligt missat äl iaf;)
  • frestelsen
    Mammatillenliten skrev 2016-01-26 19:35:08 följande:

Så här såg det ut nu ikväll. Så nu ska det liggas ;)

Ja nu är de positivt:) have a nice time????
  • frestelsen
    frestelsen skrev 2016-01-26 20:18:05 följande:

Ja nu är de positivt:) have a nice time????

Skulle inte va frågetecken :)
  • frestelsen
    Mammatillenliten skrev 2016-01-26 21:19:24 följande:

Tack! Vet du från när jag räknar äl nu sen i väntan på BIM? Äl borde väl bli imorgon? :)

Den kan ske i övermorgon med. Så ha sex idag eller imorgon med. Du kan ju ta ett test till o se om de blivit svagare. Äl sker 24-48 h. Då kan du nog räkna imorgon som äl. Man kan se på tempen när ägget släppt. Men det krävs att man vet sin temp innan med. Men för att maxa dina chanser tycker jag du tar de osäkra före de säkra med ett ligg imorgon och räkna fredag som äl+1. :)
  • frestelsen
    Mammatillenliten skrev 2016-01-27 09:07:10 följande:

Jaaa vi ligger både idag och imorgon såklart!! :) men då tar jag fredag som äl + 1. Heja oss, haha :))

Ja ska bli spännande o se om vi prickat:)
  • frestelsen
    Mammatillenliten skrev 2016-01-27 12:10:00 följande:

Sitte och funderar på om jag ska testa när jag kommer hem eller inte? Jag har ju fått positivt nu så nu behöver jag väl inte testa me egentligen? :)

Kan va bra för att se om strecket blivit svagare. Du kanske fått ännu starkare idag. Jag brukar tänka så, så man inte tar för givet att de vart bara för de va så starkt:)
  • frestelsen
    Mammatillenliten skrev 2016-01-27 16:14:54 följande:

Det var starkare idag. Så har väl äl nu det närmsta dygnet skulle jag tro?

Ja de tror jag:) ta ett till imorgon. Tror de kommer va svagare och då kan du räkna med att ägget släpper imorgon :)
  • frestelsen
    Mammatillenliten skrev 2016-01-27 16:44:32 följande:

Okej! Annars så ligger vi idag, imorgon o på fredag så är vi säkra ;) så behöver jag inte testa mera nu!

Jag tror inte du får starkare men om jag va du skulle jag iaf ta ett imorgon samma tid som idag. Men du behöver nog inte det utan ditt ägg släpper nog imorgon eftersom du hade så starkt igår med:)
  • frestelsen
    Sweettoth skrev 2016-01-29 17:19:04 följande:

Jag har inte lärt mig hur man svarar någon specifik person, hur gör man?

Jag håller tummarna och tår för att jag har nidblödning och att vi får en höstbebis :)

Tryck på kugghjulet och citera:)
Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3