Bim i början av februari 2016! <3
Hakar väl här med:) har samma som du ev äl 26 bim 9e får se va ff säger sen:) nu kör vi! Jag ska fan hinna få medicin om de blir nåt denna månad:)
Hakar väl här med:) har samma som du ev äl 26 bim 9e får se va ff säger sen:) nu kör vi! Jag ska fan hinna få medicin om de blir nåt denna månad:)
Hoppar på här . Mensen är på ingående . Har en dotter . På 5 år. Efter henne har jag fått 6 missfall .....
Jag har tagit alla dessa tester men inget visar fel . Men jag har fått trombyl som jag ska ta nör jag plussar nästa gång . Vet ej om jag kan börja med dom vid äl. Skulle göra en hysterskopi i november men de hitta inget där heller ... Så nu säger läkaren bara att de kan vara otur alla sex missfall på rad .. Å att jag kan höra av nig när jag blir gravid igen .. Så nu verkar de inte vara mer koll å hjälp. Hur fick du veta med blodkropparna ?
Okej . Nej dom har inte kollar mitt blod vad jag vet .. Läkaren sa att jag skulle börja äta trombyl när jag har plussat. Men de är inge farligt att ta direkt vid äl?
Väntar in att få böja med äl test. Äl räknad 26 så blir väl att börja kolla i slutet på nästa vecka. Kör bidrottninggele och grapefrukt fram till äl och progesterall och albyl minor efter äl så får vi se om de går vägen:)
Hej hopp!
Tänkte att jag denna månaden skulle strunta i äl test, men börjat få äl flytningar nu och är mer stressad än någonsin så klickade hem några!
Haha förstår känslan! Tänkte själv inte ta några gravtest denna månad men det gick ju som det gick...
Mvh/ klickade precis hem ett 60-pack
Har testat upp ett 30-pack utan problem, så är lite rädd för vad jag kan göra med ett 60-pack...
Haha, minst! Med början på äl+7. Sen när testen inte visar plus börjar jag experimentera, typ vad händer om jag böjer ett test, lägger det på sidan, doppar i vatten, doppar i äppeljuice... så vips har man tagit 10st på en kiss!
Äh, ingen nytta med att vänta om man nu vill ta ett test! När brukar du börja?
Haha, blir ju sugen att börja redan på äl+6 nu trots att det omöjligt visar något redan då! Är på äl+2 idag så kommer köra igång på söndag i alla fall. Har heller inget problem med att testa neg, såg att någon skrev att hon börjar testa tidigt för att inte få upp förhoppningarna och precis så känner jag med - hellre ett negativt test per dag än att bygga upp förhoppningarna.
Ja 10 stycken är ju inte fy skam, räcker till ett om dagen från äl+7! Herregud! 5miu?!? Det borde man ju kunna se på dagen efter infästning nästan! När har du beräknad äl?