Gravid v.9 tok orolig - HJÄLP!
Hej,
Jag är gravid i v.9 (8+5). Detta är min fjärde graviditet. Jag har tre tidigare missfall bakom mig , alla har slutat tidigt v 4,5,6.
Jag var på vul i V8 (7+5) förra veckan och såg ett tickande hjärta hade dock bruna flytningar i ca 6-7 dagar. Men det har avtagit nu.
Jag är fruktansvärt orolig, jag grät mig till sömns igår och jag har haft mardrömmar som bara den hela natten. Mina bröst är mega stora men dock ingen spänning som jag får direkt ont av , det kommer och går. Mitt illamående har avtagit och jag har världens mataptit som kickar igång på kvällarna ( äter lite på dagen) jag är orolig för att mitt lilla hjärta i min mage slutat leva. Jag har aldrig varit så lång gången tidigare. Jag känner mig så orolig att jag gråter. Jag vet att jag inte kan stoppa en påbörjad MS elr MA. Men dem enda symtomen jag har är att jag känner mig trött seg, brösten är stora. Jag går inte på toa lika ofta på nätterna. Jag går dock oftare ön vanlig. Jag kan inte släppa oron jag mår dåligt av det, det har tagit på mitt psyke ! Vad kan jag göra? Någon som upplevt liknande? Någon som kan ge mig tips?
Är detta ett MA? Vad är det ? Jag är fruktansvärt ledsen :(