Inlägg från: sebbejonte |Visa alla inlägg
  • sebbejonte

BIM februari 2016

879214 skrev 2016-01-22 18:31:08 följande:

Ja mest troligt men tänkte om de kan va tecken på att det blir en graviditet, hoppas kanske för mkt :p

Tyvärr kan man nog inte känna av en ev graviditet. Hur mycket man än vill :/

Tiden går ju så sakta också. Jag är på äl+2 o tiden sniglar sig fram
  • sebbejonte

Tiden går så sakta. Äl+4 idag, har ont i magen ikväll, som mensvärk konstigt nog.

Efterdyningar av ägglossningen kanske?

• sebbejonte
    Cfmilla skrev 2016-01-25 09:03:43 följande:

Hoppar in här med!

Bim osäkert då min cykel är allt från 32-46 dagar.

Har min mens nu, men sitter på jobbet och är sjukt illamående. Det sitter i halsen. Har ätit frukost så det är inte det. Någon mer som har haft illamående vid mens?

Jag mår ofta illa vid mens :(
  • sebbejonte
    Testartest skrev 2016-01-25 16:31:12 följande:

Ok. Första gången jag använder tester. Tyckte det började bli ett svagt streck till höger

Jag har alltid svaga streck på ägglossningstest så ditt test kan se ut så en vecka till innan det ökar (eller ännu längre)
  • sebbejonte
    Bananen92 skrev 2016-01-26 18:02:08 följande:

BIM -6 idag. Pissont i brösten och molvärk i äggstockarna och tjejmagen. Hade samma symptom även förra månad, och då kom såklart mensen, så känns som att det blir mens även denna månad. Känner mig sjukt ogravid, men vet samtidigt inte hur det ska kännas när det tagit sig ;)

Jag håller tummarna att det bebis du känner av.

Jag är bara på äl+6 o tiden sniglar sig fram suck.
  • sebbejonte
    halfmoon skrev 2016-01-27 10:03:32 följande:

Många med BIM 3/2!! Nån av oss (helst allihopa) måste ju bli gravid!! ????

Jag "offrar" mig gärna för gruppen
  • sebbejonte

Vad trött jag blir på mig själv. Jag skulle inte testa förrens mensen var två dagar sen lik förbannat tog jag ett test idag på äl+7?!?! Vad trodde jag liksom? Att det skulle vara ett fint plus? Suck!

• sebbejonte
    Loncelot skrev 2016-01-27 15:38:38 följande:

Men utan tron hur skulle vi då må

Jag kör ju med monitor o den kan man köra graviditetstest o i varje förpackning får man 4st graviditetstest till, kommer väl söndertesta mig...

Nä sant men blir ju så besviken när det är blankt :/

Ja fy det är stressande att skaffa barn haha
  • sebbejonte
    Sajocawa skrev 2016-01-28 17:57:16 följande:

Hej alla. Jag har varit lite frånvarande från familjeliv denna månad.. Sen har jag mest bara gått och väntat på ägglossning som inte kom förrän på cd 24 så äntligen har jag en BIM att längta efter, 8 februari om någon vill lägga till mig på listan. Detta blir tredje försöket efter MA, andra barnet.

Ni som börjar närma er BIM, hur känns det?

Jag är på äl+8 idag, bim-6. Har ont i brösten, började igår, molande värk i magen och i ländryggen. Men har haft förut så ser det inte som gravtecken.
  • sebbejonte
    Sajocawa skrev 2016-01-28 19:11:15 följande:

Då är det i alla fall inte jättelångt kvar! Testar du något innan BIM eller väntar du? :)

Har testat både igår och idag. Jag tror jag inbillade mig men jag tyckte jag såg något idag men tiden går ju så sakta....
Svar på tråden BIM februari 2016