• 8airam8

BIM februari 2016

Loncelot skrev 2016-01-27 20:05:27 följande:

Man får ta One for The team, eller hur

Hahaha! DET tänker jag säga om han skulle vara trött ikväll :D
  • 8airam8
    Sandrisen92 skrev 2016-01-27 20:05:48 följande:

Oj skulle inte bli ? Gjorde en smiley haha

:D
  • 8airam8
    Sajocawa skrev 2016-01-28 21:22:45 följande:

Är det en seriös fråga eller är du sarkastisk...?

Jag skojade bara :) Bebissjuk som man är så tiltar det i huvudet ibland, och jag vet att ingen är gravid dagen efter ägglossning :)
  • 8airam8
    sebbejonte skrev 2016-02-01 20:05:28 följande:

Jag lär inte vara gravid denna gång heller. Testen är negativa och nu kom mensvärken. Hoppas mensen kommer inatt istället för onsdag så man kan börja om.

Så tråkigt :( Vet hur det är med den där längtan. Förra barnet tog sig inte på en kafferast direkt, utan vi höll på länge, länge, länge. Men rätt vad det var så smakade kaffet plåt en morgon, och trots att jag gjorde en ny kanna så smakade det likadant. Mensen kom inte och jag var gravid efter år av försök. Så jag vet. Hoppas ändå att det har tagit sig för dig, det är inte över förrän den röda damen sjunger.
  • 8airam8

ÄL + 6 eller 7 och ruskigt ömma bröst. Hopp om ett liv i magen?

Och stort grattis till ska som plussat!

• 8airam8
    fernandasmamma skrev 2016-02-04 19:13:17 följande:

Är detta positivt ältest??

Hej! Det där är ett NÄSTAN positivt test. Kör nu!
  • 8airam8

Vrålömma bröst och rikliga lotionflytningar och lätt lipig på ÄL +10. Det är ju så att man nästan börjar hoppas!

• 8airam8

Spända bröst, rikliga flytningar och nu molande ömhet i magen. Jag har BIM på tisdag eller onsdag, och jag undrar alltmer om det inte är så att det har tagit sig den här gången?

Och GRATTIS alla härliga plus!!!!!

• 8airam8

Idag är det min tur på bim-listan. Enligt mina beräkningar så borde mensen komma imorgon ifall den nu kommer. Jag har trott att den inte ska komma, men idag när brösten gör mindre ont än igår så blir jag skitnojig. Den kanske kommer ändå, och jag vill verkligen inte det. Någon med tröstens ord till mig?

• 8airam8
    nepe skrev 2016-02-09 21:40:37 följande:

Jag tror jag har plussat?!

Sicket fint plus! GRATTIS!
  • 8airam8
    HCS skrev 2016-02-10 10:25:28 följande:

Har du testat än? Håller tummarna för att mensen håller sig borta! :)

Tack snälla! Nej, jag har inte testat ännu. Mensen har heller inte kommit, och brösten är ömma igen. Hoppet lever! Fast mensen har ju det här dygnet på sig... testar tidigast fredag morgon om dem inte visar sitt fulla tryne innan dess :)
  • 8airam8
    Esls skrev 2016-02-11 05:48:15 följande:

Jag har plussat på bim+1 :)

Andra försöket!

Härligt! GRATTIS!
  • 8airam8
    Esls skrev 2016-02-11 07:27:28 följande:

Grattis!! Vad spännande, då måste vi vara rätt lika i tid! :)

Tack! Jättespännande! Det tog sig vid tredje försöket (fjärde, om vi räknar den vändan som sambon låg i fyrtio graders feber men presterade ändå för den goda sakens skull trots att spermierna förmodligen var döda), och jag väntar tydligen mitt tredje barn nu! Jag fattar det inte.
Svar på tråden BIM februari 2016