Våt
Det är ju lite hur "läckert" som helst ju!
Det är ju lite hur "läckert" som helst ju!
Det pinsamma är ju att det verkligen "rinner" och det blir även blöta fläckar på lakanet, har aldrig haft det såhär tidigare! Tror jag skrämde iväg en kille nyligen pga mina våthet :/
Man förväntar ju sig att hon ska vara våt och kladdig efter att man är klar ;) vad har ni för förväntningar av sex? :p torrt ren och nyduschade? :p
Tänkte just skriva exakt precis detta.
Aldrig träffat eller hört talas om en man som inte gillar en blöt fitta - ju mer desto bättre, ungefär. Det säger jag inte bara för att jag råkar ha 8 lakan att tvätta här av samma anledning :)
Tänk inte så. Killar gillar när vi blir väldigt våta då funkar det bättre också :)
Men va fan, tänk er att jag har sex med någon jag inte riktigt känner, följer med någon hem. Om man blir så där supervåt blir jag lakanet vått, tänk om det går igenom? Tänk om jag förstör sängen?
Smastor, det känns som att du satte punkt för diskussionen där. Kan någon tillägga något efter det klargörandet liksom?
Jag skrattar fortfarande högt för mig själv.
Nu har jag testat sex med min nya inställning -"det är bra att vara våt". Ja jag vet, här går det undan :) Fick ragga akut. Ryckte till mig en handduk på vägen till sängen och la den under. Det gick bra. Kändes lite bättre när man vet att man inte förstör nåt, men fortfarande alldeles för kladdigt.