• Anonym (Mirabelle)

Våt

Jag har ett litet problem! Jag tycker att det är så pinsamt för att när jag har sex med en kille så blir jag så fruktansvärt våt! Riktigt jävla plaskvåt! Finns det nåt man kan göra åt det? Inte så kul med en stor fläck på lakanet pga mig :(

• Svar på tråden Våt
  • j a d e

Vad är det för pinsamt med det då?

• JonasJ

Tycker inte du skall känna dig pinsam, Jag hade gillat det otroligt mycket!

• Smastor

Det är ju lite hur "läckert" som helst ju!

• Anonym (Madde)

Va nöjd! Här är man Snustorr och måste alltid använda glid. Det du kan göra är att börja äta ssri-tabletter för det har jag gjort vilket förstörde mina slemhinnor. Torr i ögonen med...
    Nä fy för sånt skit! Njut! Hade gärna bytt!

• Anonym (jag med)

Jag blir också väldigt blöt ibland. Tycker inte om det riktigt själv men män blir upphetsade. Jag vill gärna använda kondom då så det tar emot lite mer.

• Anonym (Mirabelle)

Det pinsamma är ju att det verkligen "rinner" och det blir även blöta fläckar på lakanet, har aldrig haft det såhär tidigare! Tror jag skrämde iväg en kille nyligen pga mina våthet :/

• D Simpkins
    Anonym (Mirabelle) skrev 2016-01-08 21:26:08 följande:

Det pinsamma är ju att det verkligen "rinner" och det blir även blöta fläckar på lakanet, har aldrig haft det såhär tidigare! Tror jag skrämde iväg en kille nyligen pga mina våthet :/

Det låter bara fruktansvärt härligt. Om du hade blivit så tack vare mig så hade jag blivit helnöjd :)
  • Smastor
    Anonym (Mirabelle) skrev 2016-01-08 21:26:08 följande:

Felet ligger ju inte hos dig iallafall :D
  • Anonym (samma)

Jag kan också bli så våt. Inte varje gång men ibland och jag tycker också det är fruktansvärt pinsamt att lämna en fläck efter sig !

• Smastor

Man förväntar ju sig att hon ska vara våt och kladdig efter att man är klar ;) vad har ni för förväntningar av sex? :p torrt ren och nyduschade? :p

Svar på tråden Våt