Våt
Jag har ett litet problem! Jag tycker att det är så pinsamt för att när jag har sex med en kille så blir jag så fruktansvärt våt! Riktigt jävla plaskvåt! Finns det nåt man kan göra åt det? Inte så kul med en stor fläck på lakanet pga mig :(
Jag har ett litet problem! Jag tycker att det är så pinsamt för att när jag har sex med en kille så blir jag så fruktansvärt våt! Riktigt jävla plaskvåt! Finns det nåt man kan göra åt det? Inte så kul med en stor fläck på lakanet pga mig :(
Tänk inte så. Killar gillar när vi blir väldigt våta då funkar det bättre också :)
Skulle jag vara med en tjej som va så våt som du beskriver hade jag nog inte kunnat hålla på särskilt länge eller kanske kommit bara hon peta lite på min kuk. Skulle bli så otroligt kåt så jag vet inte vad. Riktigt plaskvåt fitta är något av det mest upphetsande. Ner och slicka en så våt fitta är det bästa som finns.
Ni ser tjejer, våra underbara fittor! Bejaka och älska dem så som de är!
Skulle en killa nu då mot förmodan inte gilla det... Kanske han är.lite gay hihi
Jag tänker att även gaykillar gillar sina madrasser och inte vill ha dem förstörda, hehe.
Men va fan, tänk er att jag har sex med någon jag inte riktigt känner, följer med någon hem. Om man blir så där supervåt blir jag lakanet vått, tänk om det går igenom? Tänk om jag förstör sängen?
Hahahahahaha! Jag dööör vad roligt
Bra där!
Smastor, det känns som att du satte punkt för diskussionen där. Kan någon tillägga något efter det klargörandet liksom?
Jag skrattar fortfarande högt för mig själv.
Smastor, det känns som att du satte punkt för diskussionen där. Kan någon tillägga något efter det klargörandet liksom?
Jag skrattar fortfarande högt för mig själv.