Evigt dejtande utan resultat
Anonym (Lite deppig) skrev 2016-01-06 20:16:20 följande:
mmm. Det är bara match jag använder. Jag tycker att det räcker eftersom det är så många människor där. Normalt är det 50 000 online samtidigt. Jag har också hört talas om happy pancake, m.m. men jag är ju inte intresserad av att ligga runt. Plus att jag vill väl kanske inte annonsera sönder min profil heller. Det blir lite väl vidskepligt då. Just av den anledningen så funderar jag på om man kanske ska göra sin profil osynlig när man bestämmer sig för att ta paus. Så att man inte annonserar sönder sig själv. Jag jämför det litegrann med att sälja en lägenhet eller ett hus. Har det legat ute väldigt länge och ingen köpt den så tror ju folk att det är något fel på huset. Då kanske det är bättre att släcka profilen. Låta den vila ett par månader för att sedan ta upp den igen, kanske med lite fräschare bilder, etc.I mitt hjärta så tror jag att min nya partnersliv börjar på nätet men det har tagit så mycket på krafterna att jag börjar känna att det kostar mer än det smakar nu.
Tror faktiskt att de flesta kvinnor/tjejer har fullt upp att svara på de mail de får och inte bryr sig om att leta upp någon och att ta initiativ själva. De flesta skriver ju inte ens en vettig presentation utan lämnar den ofta helt eller nästan helt tom.
Är inte heller intresserad av att "ligga runt", men jag kör på HP då jag inte bor i en storstad och antalet medlemmar i närområdet troligen lär vara näst intill obefintligt på en betalsajt.