Inlägg från: Anonym (Singel i storstan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Singel i storstan)

Evigt dejtande utan resultat

Har du testat soultrain på fredagar kl 17-20 på caféet? Tag med en kompis och gå dit på aw. Enligt en av mina manliga vänner så är det som att fiska med dynamit... ????

Åker du långfärdsskridskor t ex? Både SSSK och Friluftsfrämjandet gör långturer på helgerna och jag har kompisar som träffats där.

Match.com har även mingelkvällar och andra aktiviteter på olika ställen i stan. Kanske kan vara något?

Jag vet inte vilka dejtingsajter du är på, men min ex-man konstaterade att på Happy Pancake fick man alltid ligga om man ville men det var inte så många kvinnor som han tyckte var seriösa.

Jag har själv lagt upp profiler på match.com, elitsinglar och edarling och man behöver inte vara raketforskare för att förstå att många verkar ha gjort som jag och skaffat en profil på varje sajt för det är ofta samma människor som återkommer.

Jag har bara träffat en enda man från match och vi umgås fortfarande efter sju år men det blev aldrig någon större romans tyvärr. Det är många tomtar som hör av sig och som helt uppenbart inte har läst min kravbild; som bor i knäckebröhult eller mitt i skogen någonstans och jobbar som smed eller snickare. Så det går nog åt båda håll tyvärr.

Jag går in på match ibland och skrattar. Brukar visa mina vänner så att vi kan skratta ihopa. Sjukt kul! Men jag har själv lagt ner dejtingsajter. Fast jag känner flera faktiskt män som träffat bra tjejer via sådana.

Anonym (Lite deppig) skrev 2016-01-06 19:46:33 följande:

Jo jag har anmält mig till en av dem:) Får se vart det leder till. Men man har väl inga höga förväntningar

Håller tummarna för dig! Det brukar alltid vara brist på bra singelkillar tycker jag så det borde inte vara så svårt. Via din sons aktiviteter kanske när han blir lite äldre? Jag har många singelmammor i mitt umgänge som tillbringar mycket tid vid fotbollsplaner och hockeyrinkar. Jag har träffat massor av trevliga människor via min dotters aktiviteter
    Anonym (Ana) skrev 2016-01-06 20:00:38 följande:

Ha ha, ja knäckebröhult går inte an. Men smed är väl ansett ett jättesexigt yrke.

Tja, det beror väl på vilka preferenser man har... Jag personligen har förmodligen inte så mycket gemensamt med en smed oavsett hur stora muskler han har. Men jag är ju å andra sidan rätt specifik med vad jag söker vad gäller bakgrund, utbildning, intressen... Knepigt!
Svar på tråden Evigt dejtande utan resultat