Evigt dejtande utan resultat
Been there, done that. På den tiden jag dejtade så var det ett evigt planerande och mängder av möten med främmande män av varierande kvalitet.
Väldigt få som faktiskt fångade mitt intresse när vi träffades irl.
Antingen hade de målat upp en bild av sig själva som var ganska långt från verkligheten eller så visade det sig att de inte alls var så roliga och intressanta som de varit i skrift.
På ett sätt är det ett väldigt märkligt sätt att träffa någon, samtidigt som det kan vara ganska bekvämt om man nu lyckas.
Efter ett tag så blev det en märklig reaktion hos mig själv, lite som att ingen riktigt dög och att det kanske skulle dyka upp någon bättre. Kallade det för "shopping for men".
De jag som det faktiskt har blivit något med har jag träffat av en slump och ingen av dem (mig veterligen) har en dejtingprofil upplagd på någon av sidorna jag huserade på.
Kanske ska man ha en jäkla tur eller så är det bara så att en del är skickligare på att nätdejt än vad jag var.
Det finns ju faktiskt massor av människor som faktiskt mött sin stora kärlek på nätet, så du kanske inte ska ge upp.
Hur som helst. Lycka till!