Vi som planerar äggdonation 2016
Hej allihopa. Har inte kunnat vara så aktivt här pga olika orsaker men försöker att uppdatera mig så gott jag kan. Löpanörden: Så tråkigt och ledsamt för er men tur att ni har er solstråle, livet är orättvist ibland, många kramar till er <3
Längtar74: nästa gång blir det din tur :) vi får hålla tummarna <3
Bappen: Redan igång!! Nu håller jag tummarna på att ett eller 2 embryo som fastnar...vad kul att du redan är där <3 ang. Era så går det till så här. Eftersom jag gör stimulerade behandling så börjar man efter mensen någon gång att ta östrogen både plåster och vaginalt tabl. , babyaspirin i ca 20 dagar men på dag 17 måste jag börja med utrogestan.På dag 4 med utrogestan gör de biopsin i mitt fall. Allt beror på när de tror att din livmoder är receptivt. Eftersom i min första biopsi på dag 5 med utrogestan visade det sig post- receptivt, inte receptivt så kom de fram till att de skulle göra återföringen på dag 4,5 vilket det inte funkade så nu testar de dag 4 på mig. Så nu hoppas jag att det visar receptivt!! Jag har fått tid den 3 augusti för ET så jag har 2 månader kvar :( men men hoppas att det funkar då. Det är ju som många säger det tär på kroppen , psyket och plånboken...önskar dig all lycka :)