Vi som planerar äggdonation 2016
Grattis Tulpa!
Grattis Tulpa!
Grattis Mooki, vilka underbara nyheter! Njut nu!
Hur går det för dig Bappen? Några symptom än? Är på tåget just nu på väg hem. Jag mår bra. Lite svullen i magen och svullna bröst,fast det har jag haft innan insättning:)
Grattis till fint KUB, Mooki!
Själv har jag äntligen fått ett datum att se fram emot, 4 april är det min tur att åka till Riga, längtar så mycket! Trött på att vänta här i "evighetsväntan-klubben" . Nu vill jag att nästa vecka går fort!
Grattis Löparnörden!!
Grattis löparnörden! :)
Hur går det för dig Bappen? Är på ruvardag 6 idag, det närmar sig domedagen...borde man känna något?
Uff ruvardag 7 och har haft fullt upp med mina gäster vilket jag inte har hunnit att känna efter så mycket. Är piggare än vanligt. Kan det vara pga cortisone? Har aldrig käkat det förr. Det som mest känns är mina bröst som ömmar väldigt mycket framför allt när man släpper de fri innan läggdags. Är svullen i magen också. Ibland känns det lite som stick magen men vet inte om det är mensvärk eftersom jag tillhör inte de som får mensvärk utan blir bara frusen innan den ska komma....
Bappen hur går det för dig?..kram
Usch, Rd10 idag och jag testade negativt imorse. Det bådar inte gott. Blir så ledsen på min kropp.
Nej, vad jobbigt Bappen. Vad var det för test du testade med? Vilken dag vill AVA att du tar blodprov? Jag fortsätter att hålla tummarna för dig! Kram