Savasana skrev 2016-01-09 16:49:09 följande:
Bappen: Hoppas återföringen gick bra! Du får uppdatera oss när ni har kommit hem.
Mooki: Då ligger vi väldigt lika i tid. Jag ska till Riga på torsdag för FET. Vi har valt att de ska tina alla våra kvarvarande 4 embryon som ska odlas vidare till blastocyster. Vi vill med all sannolikhet bara sätta tillbaka ett denna gången så blir det något/några över fryses de om igen. Det känns bra att ha lite att spela med.
ronon: Vi har vid tidigare ÄD-försökt satt in två embryon per gång. Första gången blev det minus medan andra gången fäste ett embryo.
Hej,
Nu är vi hemma igen och återföringen gick bra. Vi hade tre embryon av god kvalitet och sex av medelkvalitet, så vi satte tillbaka de två bästa embryosarna och på läkarens inrådan använde vi oxå embryo glue.
Resten av dagen vilade vi på hotellet, jag försökte vårda min gamla förkylning som hängt med i flera veckor men inte brutit ut ordentligt. (Ångrar såhär i efterhand att jag inte fixade antibiotika tidigare så att jag var helt frisk till återföringen men vi var utomlands och det kändes hela tiden som om den var på väg bort.)
Dagen efter återföringen hade jag lite feber, som jag höll nere med alvedon under dagen och på kvällen flög vi hem.
Imorse vid 4.30 vaknade jag kallsvettig och illamående och var uppe och kräktes. Ingen feber. Har inte kräkts sedan dess men mår illa.
Vet inte om det är matförgiftning, influensa eller ngt annat men det känns som det sista man vill just nu. Mailade Ava och väntar på råd. (Den önsketänkande delen av mig började såklart googla extremt tidiga grav symptom, men två dagar efter insättning verkar extremt...)
Jag är fortf väldigt nöjd med bemötandet på Ava, återföringen gick smidigt och jag fick akupunktur innan och efter. Våra blodprov visade att jag inte hade problem med antikroppar eller blod-levring så de tyckte inte att jag skulle ta ngn mer medicin än lutinus och Progynon, men jag är sugen på att lägga till albyl ändå, det kan väl knappast skada?
Men först gäller det att sluta må illa ????