Vi som planerar äggdonation 2016
NinaCamilla: väldigt tråkigt att höra, förstår att det känns tungt just nu, det är otroligt vad man ska behöva orka med. Styrkekram till dig!
NinaCamilla: väldigt tråkigt att höra, förstår att det känns tungt just nu, det är otroligt vad man ska behöva orka med. Styrkekram till dig!
Grattis alla gravida! Härligt att läsa att det går bra för så många!
Jag håller med de tidigare i tråden om att det inget hopp att ha er kvar i tråden plus att den kunskap ni besitter är värdefull för oss, så stanna gärna kvar.
NinaCamilla: vilken kämpe du är! Jag håller tummarna för när du väljer att köra igång igen.
Hopp72: vilken sorts detox har du gjort?
Jag tar multivitamin gravid (vilket just nu känns som ett hån), folsyra (hade för lågt värde i Riga trots multivitamin), zink och järn.
Grattis Milla! Härligt att höra!
Milla och Mooki, va gräsligt med blödning men det behöver inte betyda ngt. Jag håller tummarna att det lugnar ned sig. Styrkekram till er!
Usch va jobbigt för alla som blöder, men det verkar ha lugnat ned sig lite, jag håller tummarna för er alla!
Mooki: skönt med bra hcg, hoppas att det lugnar ned sig med värken i helgen!
Till er som kör IL-dropp: var i tiden får ni era dropp? Min klinik var negativa till IL men idag var jag hos min svenska gyn för UV och hon ville gladeligen skriva ut IL-dropp och allt annat de får i Falun (fragmin, prednisolon) men hade halvbra koll på när man ska ta det. Vet ni? (Tog just procren, känns skönt att vara igång igen.)
Jättetråkigt Tuttis, jag vet exakt hur jobbigt det är, men håll ut till på måndag det kan vara att du har långsam stegring jag håller tummarna.
Uppdaterar listan...
VÄNTAR PÅ BEHANDLING
Kurrea, AVA Riga
Quinna73
Längtar74, Serum Aten
Wish, invimed Polen
Nirak84, IVF Riga
NinaCamilla, tar kontakt med Dr D och väntar på trial nr 10 i Serum
PeeWee44, Lifeclinic, Dr D ska lämna sperma 4/3.
TyckOmMig, AVA Clinic Riga
Ronon, AVA Clinic Riga
UNDER BEHANDLING
Tulpa, Ava Clinic Riga
Bappen, Ava Clinic Riga (stim. FET ca 15/3)
RUVAR
Milla2016 FET Testdag 9/2
trex2013, ET (29/1) Testdag 9/2, tar blodprov
GRAVID
Uptomeism: FET 6/1, Elite Clinic, Estland, två embryon, väntar ett barn, BF ~ 24/9
Savasana, FET 14/1, AVA Clinic i Riga, ett embryo
Mooki: FET 15/1, IVF Riga, två embryon
Emmm28: FET 19/1, SU Gbg
Hopp72: ET 25/1, Ava clinic Riga, ett embryo
Milla2016 FET 19/1, IVF Umeå, ett embryo
Bappen: kul att du är på gång igen. Såg att du tagit Procren. Hur vill kliniken att du medicinerar inför ditt FET?
Mooki och Savasana: Grattis, vilken lycka!!!