Vi som planerar äggdonation 2016
Varit och tagit mitt första HCG nu i fm.
Tänkte höra med er om ni haft frossa i början av graviditet, eller vet om det är vanligt? Har haft sån himlarns frossa idag och ikväll. Blir rädd att nåt håller på gå snett.. Typ infektion eller nåt... Hoppas inte..
Mina farhågor var tyvärr riktiga. Mitt foster visade sig ha varit dött sedan vecka 13.
Hoppas vara tillbaka här om ett tag.
Hej alla kämpar!
Jag har varit ute i den andra verkligheten och tyvärr inte så mycket här i tråden på sistone, men vill verkligen skicka ett stort grattis er som jag nu sett har lyckats! Ett lika stort 'pepp' skickas till er andra som tvingas fortsätta kämpa.
Jag gjorde vul idag och man mätte slemhinnan till 10 mm. Då är tanken att återföring sker om ca två veckor; i slutet av vecka 19. Det känns nästan som att slemhinnan då kommer att vara FÖR tjock - eller?Det kanske bara är en fördel m tjockare...
Jag funderar på en sak; hur många dagar innan ET/FET börjar ni med Lutinus? Finns det något "min / max" för antal dagar att ta Lutinus just före återföring tro?
Önskar alla en fin Valborg! :)
Hej! Hur länge har ni fått ordinerat att ta progesteron och i vilken dos? Jag skulle ta fram till och med vecka 12, men jag tycker det verkar lite långt? Och hur länge skulle ni ta babyasprin?
KajsaK-snart testdag vad säger magkänslan?
Lycka till.
Test negativt... :( jäkla skit... Trodde faktiskt jag var gravid, än om jag hade mina tvivel. Tror jag hade riktiga symtom i början men som sen jag känt avtagit, och de spända brösten och temphöjningen måste ju va pga medicinerna då... Blir lite rädd när jag läser om lutinus här, har läst nån annanstans att tjejer fått missfall av dem....
Tack alla för omtanke! :) väntar på samtal från kliniken. Började igår att få molvärk och pytte pytte lite rosa kom, samma idag... Men blödning ska väl inte komma förrän man slutat med lutinuset och femanest...? MF? Men om MF så borde väl hcg finnas kvar å visa plus va..?