• PeeWee44

Vi som planerar äggdonation 2016

woo skrev 2016-10-22 08:04:58 följande:

En fråga är det nån som har utrogestan att sälja? Inser att jag köpte för få har Crinone men vill helst inte ta dem...

Stina B i Aten tråden har. Kolla där. Kramar
  • PeeWee44
    dreamz skrev 2016-10-22 07:37:46 följande:

Så jag vaknade vääldigt tidigt i morse närmare bestämt 04:45.. å var kissenödig.. men kunde inte med å kissa ville suga på karamellen liiite till.. men vid halv sex höll jag på å sprängas  så jag klev upp, kissa i burken stoppa ner stickan..

helt otrooligt väldigt starkt , fatta nada! pluset dök upp fortare än kontroll strecket som kom efter med några sekunder! fick panik ropade på gubben kom foooooort med det digitala!

GRAVID 2-3

På måndag ska jag ta blodprovet för att se hur det ligger till om jag behöver akut sprutorna eller inte.. så nervös...

Trodde det skulle kännas bra att jag skulle börja gråta.. men jag e försiktigt optimistiskt då jag har haft en kemisk graviditet förut..

Så mycket grattis till er!

Sitter på Arlanda och väntar på flyget till Aten. Insättning på måndag och hoppas på att Aten turen håller i sig. Kramar och njut nu.
  • PeeWee44

Nu Ruvar jag på två fina blastos! Spännande väntan. Testdag den 2/11 men jag kommer testa hemma innan blodprov. Sist jag testade blev det negativt och det var inte kul att få på jobbet. Kram till alla.

• PeeWee44

Tusen tack! Dr D sa att det skulle fästa ikväll och att det borde kännas (hur nu det känns) nytt blodprov hos honom imorgon för att se om kroppen har reagerat.

Tog du blodprov via werlabs? Det borde du ju kunna reklamera. Hoppas du får ett fint resultat imorgon. Kramar

• PeeWee44
    lill111 skrev 2016-10-24 17:22:05 följande:

Så kul att ses idag:)) jag fick en mkt god känsla för er idag, att de fina embryona har fäst!:)

Verkligen lycka till nu:))

Lycka till i dag! Håller tummarna för dig och hyston går bra. Kram
  • PeeWee44
    aniiara skrev 2016-10-27 13:45:56 följande:

Var på första VUL idag. Hade ställt in mig på att alla mina symptom bara är biverkningar av Lutinus, och att det är tomt i livmodern. Bara för att inte bli besviken. Men det hade jag inte behövt göra för där var inte bara ett, utan TVÅ små fladdrande hjärtan på skärmen!! =D Helt overkligt. Helt, helt overkligt! :)

Wow! Grattis, håller tummarna för er.
  • PeeWee44
    dreamz skrev 2016-10-27 16:44:17 följande:

nu fått provsvaren från mitt hcg från idag.. 5937.. bra stegring

Grattis till fin ökning! Inte långt kvar till ul.
  • PeeWee44

Hemkommen från Aten med två fina blastos insatta. Som tur var att vi inte åkte hem dagen efter insättning då jag fick en reaktion på natten och på dagen. Tillbaka till kliniken för dropp även på tisdagen. 5 min in i droppen känner jag hur kroppen lugnar ner sig. Dr D säger att det har fäst och att kroppen ville stöta bort mina embryon. Nu är det bara till det svåra att få dom att stanna. Vad skulle vi göra utan fantastiska Dr D? testdag 2/11. 

• PeeWee44
    lill111 skrev 2016-10-28 10:47:59 följande:

Heja er!!! Jag bara vet att det kommer lyckas nu:)) kraam!!!

Tack! Kul att träffa er. Hann ni med planet till Göteborg? Hur mår du? Kram
  • PeeWee44
    TyckOmMig skrev 2016-10-31 10:26:23 följande:

Fick vattenavgång helt utan förvarning igår em inlagd på BB inatt inte kunnat sova en blund mediciner sätts in antibiotika och kortison för bebis lungmognad och har önskan om att få bli utskriven gå hem igen till kvällen.

Egentligen sängläge som gäller haft samtal med läkare om riskerna och vad som kan hända!

Hör fullt på BB jobbigt höra andras bebisar inte sovit alls saknar de mina som har höstlov!

Tänker på dig/er. Lycka till. Kram
Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016