• Kurrea

Vi som planerar äggdonation 2016

Cejo77 skrev 2016-02-01 23:06:55 följande:

Grattis alla som plussat:)))

Har min TD imorgon, tar ett cb test på morgonen, är så nervöst!!

Skall försöka sova nu typ :/

Håller tummarna Cejo77! 
  • Kurrea

Nej, vad tråkigt Cejo. Hoppas att din känsla är rätt och testet fel! 

Kram

• Kurrea
    Uptomeism skrev 2016-02-02 09:10:03 följande:

Tack för lyckönskningar! Det såg fint ut! Ett tickande hjärta 6+2 som stämmer exakt med mina noteringar.

Både lite lättad och lite besviken att det bara var en.

Vilken lycka! Grattis! Hjärta
  • Kurrea

Har nu fått tid för hysteroskopi på AVA Clinic i Riga den 15 februari. Har även bett dem testa för ureaplasma så att det inte är det som orsakat våra två missfall. Ni som har gjort hysteroskopi, vad är det egentligen man tittar efter?Polyper har jag hört att man kan hitta och avlägsna men vad är det mer man förväntar sig se och i så fall åtgärda? 

• Kurrea
    NinaCamilla skrev 2016-02-02 12:13:21 följande:

Cejo: Ta blodprov och hoppas på dina tester är felaktiga. Därför tar jag alltid bara blodprov - det blir så definitivt svar men jag håller tummar ändå! Milla: Grattis! Härligt med en plus till! Och UL och prickande hjärta! Nu kan ni hålla för mig med, tog blodprov imorse och besked imorn bitti. Hoppas att jag kan sova i natt huh! Som Cejo säger har jag mycket symptom men progesteron är djävuls medicin!

Håller tummarna NinaCamilla! Alltid jobbigt att gå och vänta. 
  • Kurrea
    Mooki skrev 2016-02-03 16:54:09 följande:

Fick svar på blodprov nummer 2 idag, hcg har ökat som det ska. Jippie!

Härligt Mooki! :)
  • Kurrea

Håller med längtar74 och Hopp72, det är bara roligt att läsa om all som lyckas och glädjas med er. Vi andra hoppas ju såklart att vi också är där inom kort. Sen är det ju många av er som sitter med så mycket kunskap efter många försök som är så värdefull att ta del av. Jag ser i alla fall gärna att ni hänger kvar här, även om ni också startar en ny tråd! Stort grattis alla gravida! 

• Kurrea
    Hopp72 skrev 2016-02-05 09:51:52 följande:

Jag är så alldeles galet lycklig just nu. Jag plussade idag på teststickan!!!!! Har även lämnat blodprovet men får vänta på besked tills på måndag. Tänkte ta ett till i morgon för säkerhetsskull.

Stort grattis! Vilken lycka! :)
Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016