Vi som planerar äggdonation 2016
Jag håller tummarna för att allt går bra för dig nu!
Tulpa: wow, vilket hcg, grattis! Ska bli spännande att höra hur många som gömmer sig där inne:)
Själv gjorde jag mitt 4:e VUL igår, på specialmödravården på SöS. De ville mäta livmodertappen. Allt såg bra ut med pyret (som rörde på sig och viftade med de små armarna) och tappen var lång och fin,så de tycker inte att jag behöver cerklage. Skönt!
Mooki , tack för dina svar men undrar när du gjorde om testet prickade de rätt dag för återföring? Kram
Mooki : ja hoppas att de prickar rätt. Annars är jag väldigt nöjd med kliniken, de sa till mig att deras rate är 65 -75 % framgång på sina äggdonationer och den läkare som jag har pratar svenska, det känns tryggt. Som jag har läst att det är din tredje äggdonation och denna gången har det lyckats :)så underbart! Lycka till med graviditeten <3 kram
Hej till er i denna tråd!
Jag hittade denna tråd och ville lämna ett spår efter mig. Letar information om äggdonation utomlands eftersom jag och min man har börjat överväga om vi vågar starta igång en äggdonationprocess.
Har en dotter, men eftersom jag kommit i förtidigt klimakterie så är de inte möjligt med ett syskon med mina ägg.
Vad har ni haft för läkare på hemma plan?
Får man betala för UL hemma ?
Lycka till alla!
Fick tag i en gyn i mina hemtrakter men dom har avtal med ivf riga och åbo.
Någon som har erfarenhet av ivf riga kliniken?
Ingen aning om il dropp Dreamz, inget jag behövt med med bakgrund men kortison är standard hos ivf Riga.
Fått svar på mitt andra hcg prov, från torsdag till måndag hade det ökat från 520 till 1700, tyckte det lät som lite låg ökning men kanske normalt?
Hej tjejer! Jag är i en knivig situation. Gynekologen har skrivit ut för lite Lutinus upptäckte jag häromdan. Det tar slut idag och hon är omöjlig att få tag på. Har bett Riga skriva recept men jag kan tänka mig att alla apoteket inte accepterar de recepten. Det var nån här som tidigare skrev om ett apotek som tog emot dessa recept men har glömt vilket det var. Skulle vara otroligt tacksam om nån här har snabbt tips!! Ingen kul sits alls detta.