varför amningsvägrar barnet??
Jag vet att det är känsligt ämne det här med att amma eller inte. Men jag kan säga att jag är så glad att min dotter har fått ersättning. Jag ville amma. Men när hon kom upp på bröstet efter en bra förlossning så ville hon inte ta det, vi tänkte äsch det kommer sen när hon Behöver äta ( eftersom dom inte behöver ha första lika mycket första dygnet) efter 2 dygn av försök så åkte vi hem från bb med instängningen att vi testar hemma och fungerar det inte så kör vi på ersättning. Det fungerade inte. Som i ditt fall så blev hon arg och ledsen när vi försökte, antar att hon blev frustrerad för att hon var hungrig. Hade hört historier från släktingar att dom försökt i tre!! Månader innan dom började med ersättning och då blev det mycket bättre eftersom deras son aldrig var mätt och bara skrek. Min 51/2 månaders är alltid nöjd och glad och har vart sedan födsel och har Aldrig vart sjuk. Visst amning är väl bra för immunsystem osv men ersättning fungerar bra det också. Istället för att vara ledsen arg och ha en bebis som Aldrig var mätt så har jag haft tid att lära känna min dotter som idag fortfarande alltid är nöja med flaskan. Alla får göra som dom vill och varken amning eller ersättning är någonting dåligt.