• Blomman94

vi som planerar första barnet!

tino01 skrev 2016-01-10 21:28:51 följande:
    Åh juste. Vill också ha nc!
    Blir det mf t ex så är det nog bra o prata med någon som känner en väl.
    Ingen vet att vi går i barntankar. Dock pratade jag och mamma om barn för en vecka sen, och då sa hon "är det dags nu då?"
    Men jag sa såklart nej, vill ju att det ska vara en överraskning när det väl händer :)
    Ingen av era föräldrar vet heller väl? ;)
    Längtar så tills jag får berätta för min mormor! Jag är minsta barnbarnet och jag står min mormor extremt nära, vill gärna att hon ska uppleva mitt barn! ;)
    Ingen av våra föräldrar vet heller, tror dom tänker att de inte kommer ske förens om två år typ..
    Längtar så tills alla anhöriga får veta! :)

Åh va fint , jag är också väldigt nära mina morföräldrar.. Är näst yngsta barnet , min lillasyster som är en sladdis på 11 är yngst.. Äldsta barnbarnet är 29 o ingen har barn, så jag o sambon blir först! Vet att dom längtar som bara den till o bli gammelmormor o gammelmorfar :D
  • Blomman94
    tino01 skrev 2016-01-10 21:50:36 följande:
    Men oj, här har alla utom jag och min 4 år äldre bror barn :)
    Ska bli så kul med allt. En sån sak som att packa bb-väskan bara ;)
    Åka och provköra vagnar, Gud va jag längtar!!
    Ja så tråkigt! Hoppas kusinerna får barn snart med, men på både pappa o mammas sida har alla andra barn utbildat sig "högt" som jurister, så barn har nog kommit åt sidan för dom :)

Men eller hur, få pyssla med alla förberedelser! Så mysigt :)
    Du va med från Småland va? En sak jag ser fram emot är att få åka till gekås o shoppa loss!
  • Blomman94
    tino01 skrev 2016-01-12 15:38:16 följande:

Yeeey! Jag hejar på er! Kör på och lycka till ;)

Detsamma till er, vi måste följas åt tino! :)
  • Blomman94
    tino01 skrev 2016-01-15 13:28:01 följande:
    Haha alltså min mamma vet ???? ;)
    Haha nu fattar jag inte? :p
  • Blomman94
    tino01 skrev 2016-01-15 16:36:43 följande:
    Kom hem till min mamma, så kom vi in på barn. Så sa hon "ni försöker" och jag kunde såklart inte låta bli att skratta ;) men hon sa att hon hade fattat de, men hur vet jag inte ;o
    Men så jäkla komiskt eller? Haha mammor o döttrar alltså, ser o märker allt!! Hur sjutton kunde hon fatta de??

Vill bara ha bim nu!
    När kommer du testa?
  • Blomman94

Tino! Om du hade mens 21 december, hade du ägglossning den 2 januari.. Isf har du bim 18 januari!! Testa för sjutton, de kan visa!

• Blomman94
    tino01 skrev 2016-01-15 16:51:15 följande:
    Men va hur har jag räknat då. Brukar få mens den 21 nästan varje månad :/
    Men borde testa på morgonen så får vänta tills imorgon då.. Har ett test hemma som är sånt tidigt test :)
    haha jag är knäpp jag vet, men blir fan nervös jag !

Jag kan inte sluta tänka på det, vill bara kunna testa nu.. :( typ 13 dagar kvar innan jag kan kolla
  • Blomman94
    tino01 skrev 2016-01-15 17:05:31 följande:
    Jag vet inte längre hur man räknar. Varit många datum nu ;) har i allafall mens den 21 så borde ha det nu också tror jag :)
    Min ägglossning va ju mkt senare än jag trott så mensen flyttades bak en hel vecka :( 27 har jag bim..

Har du några symptom? Ömma bröst är väl vanligast :)
Svar på tråden vi som planerar första barnet!