-
Ja, får se hur de känns imorgon, det är bara ett svagt sträck på ältestet :)Blomman94 skrev 2016-01-06 19:49:56 följande:Men det kanske är på ingång? :)
-
Men de är väl på gång då antar jag ???? kanske till helgen ;)Blomman94 skrev 2016-01-06 20:13:01 följande:På mitt med :(
-
Kul med nytt ;)Everestmadz skrev 2016-01-06 21:54:04 följande:
Tjenare! Hoppar in här och stöttar. Planerar första nu och är på tillverkning. Hade mens senast 14/12-15, ägglossning 28/12-15 så inväntas med. 11/1-16. Hitta mina ägglossningstickor sedan November, köpte storpack och ville testa om det fungera. Mycket riktigt, det var spännande och lärorikt men har inte kört med dem sen dess. Så här kan de se ut från dag till dag.
Är 26 år och sambo är 28år. Inga barn sen tidigare. Har gjort två aborter och två missfall. Så fertil är man iaf, eller var. Då var man inte redo för barn men det är man nu. Lycka till alla brudar, nu kör vi!
Åh spännande, snart dags o testa!! ;)
Heja heja!! -
Aldrig hört eller läst något om det, så jag kan inte uttala mig om de :(1900920802 skrev 2016-01-07 11:01:37 följande:
hej. har hört att man kan ta bisolvon om man vill bli gravid, vi har försökt i 7 månader nu och tänkte testa de nu, när i menscykeln ska man börja ta, hur mkt ska man ta och vilken slags bisolvon ska man ta? har just nu bisolvon jordgubb 0.8 mg/ml för vuxen/barn hemma bara, som sambons dotter använder.. är det något man kan ta lite av? tacksam för svar! :)
-
Blomman94 skrev 2016-01-07 15:00:39 följande:Hur går de? :)
Älen lyser med sin frånvaro här men enligt NC är jag "mycket fertil". Fattar ingentingJag fick stressigt till jobbet imorse så får ta imorgonbitti när jag är ledig. För visst ska man ta morgonurinen? :) Men ligg på vettja kan inte bli mer än ett barn, eller flera ;)
-
Jaha okej, de visste jag faktiskt inte! Bra tack ;)Blomman94 skrev 2016-01-07 16:02:05 följande:Ne man ska ta gravtest i morgonurinet o äl på eftermiddagen ;) de är någon halt som ägglossningstestet mäter som måste "byggas" upp under dagen :)
Ja nu får de allt liggas på här! :p -
Mitt ältest ser ut precis som de jag skickade på bilden :(Blomman94 skrev 2016-01-07 16:02:05 följande:Ne man ska ta gravtest i morgonurinet o äl på eftermiddagen ;) de är någon halt som ägglossningstestet mäter som måste "byggas" upp under dagen :)
Ja nu får de allt liggas på här! :p -
När jag räknade ut på en sån uträknare skulle jag ha den 5. Men visade inget då heller. Men får göra nytt i helgen ;) vi får hålla ut!Blomman94 skrev 2016-01-07 17:16:05 följande:Mitt med, fattar inte. Ska ju ge utslag om äl är på g inom 48 timmar? Ska ju ha äl på lördag! :(
-
Kul!! Jag hade väldigt oregelbunden efter att jag slutat med p-piller för 1,5 år sen. Men för typ 3-4 månader sen har den varit regelbunden! Ändå spännande att bara köra på så man kanske en dag bara blir chockad ;) lycka till!!! :)Fimelles skrev 2016-01-07 17:38:16 följande:
Hej!
Tänkte att jag hoppar in här med. Jag och min sambo är 25 år och planerar vårat första barn. Vi har varit ihop i 8½ år. Bor i en lägenhet på 110kvm. Så plats har vi allt till en liten. Vi har inte haft något preventivmedel de senaste 5-6 åren. Utan vi har kört med avbrutet.
Jag har en väldigt oregelbunden mens så det är riktigt svårt att veta när det är ÄL, och det gör att det inte riktigt funkar med ÄLtest heller så vi bara kör på. Vi tog beslutet i somras att nu är det dags med en liten.
Riktigt "roligt" att hitta fler som sitter i samma sits.
-
Men fasen så irriterande! Men fråga om han kan köpa, annars så bara kör på! För äl borde ju vara nu runt dessa dagarna tycker man :) Mina test visar förtärande likadant...Blomman94 skrev 2016-01-08 15:01:40 följande:
Beställde m a s s o r utav äl-test från graviditetskollen förra söndagen, så har dom strul med leveranser så har fortfarande inte fått dom o dom "gamla" är slut :(så typiskt bara för jag fick upp på NC att jag skulle testa idag.. Så kom jag precis hem från jobbet.. Tror ni jag kan få sambon o köpa test? Hahaha han kommer bli svårflirtad tror jag!
Beställ från apotea, dom har snabb leverans, och fraktfritt :)