tino01 skrev 2016-01-05 17:06:06 följande:
Åh, jag ville först ha Emmaljunga super Viking men igår fastnade jag för brio smile, den blev så liten o smidig när man fällde ihop den, de fastna jag verkligen för då vi inte har kombibil.
Men jag vågar inte köpa eller kontakta någon än. Sambon tycker jag är lite väl stirrig om jag börjar med massa sånt. Om inte han varit de hade jag nog haft en hel bebisgarderob redan ;)
Ja hoppas de blir snart. Kul om de blir samtidigt som någon av er andra här så kan man verkligen följas ;)
Vi har "bestämt" oss för en Bugaboo Buffalo, alternativt en cameleon då den är likadan fast lite annorlunda i hjulen. De smidiga med den tycker vi bägge två är att man kan ha den så länge, du får med liggdelen och sittdelen. Sen kan man köpa ett babyskydd som passar bugaboo vagnarna, te.x Besafe izi go. Så kan man klicka i den i sjävla vagnen. Så ska man iväg på små ärenden så kan man bara ta med själva chassit o klicka i babyskyddet. Så slipper man ta med hela vagnen. Vi har en Volvo V40 crosscountry 2015, som vi tänkte va bra.. Men bagageutrymmet är inte alls stort :(
Barnvagnen o babyskyddet ska va i Offwhite iallafall ;)
Bifogar en bild så ni ser hur jag menar med chassit o babyskyddet :)