Inlägg från: U never saw me |Visa alla inlägg
  • U never saw me

Håravfall av B5 vitamin/ pantotensyra

Jag använde samma kur med samma resultat. Det blir obalans i kroppen när man överdoserar så kraftigt, även om b-vitaminer är vattenlösliga. Sluta att överdosera och köp istället en bra multivitamin för att ställa allt till rätta igen. För acnen rekommenderar jag istället denna:

www.femalebalanceshop.com/progesteronkram-progesterall

Om den ensamt inte tar bort allt så kan man kombinera med någon form av aha-syraprodukt. Det har gjort min kroniska aknehy perfekt utan massa biverkningar.

• U never saw me
    anomym127273 skrev 2016-01-02 21:03:49 följande:

Tack för faktan :) Nu har jag dragit ner rejält på dosen några dagar, men det tar emot stt sluta helt för jag vill verkligen inte ha tillbaka min dåliga hy :( Men för er som varit med om samma sak, fick ni tillbaka håret? Fick ni också tillbaka er acne eller fortsätter hyn vara bra ?

Det tog lång tid att få ordning på håret för min del och aknen kom tillbaka nästan direkt när jag slutade med det. Men prova att köpa progesteronkrämen och börja med den innan du slutar med b-vitaminerna så kanske du slipper massa utslag. Har du p-piller kan du inte använda krämen men då kan du istället byta till t.ex yasmin eller annat p-piller som har bra effekt mot akne.
Svar på tråden Håravfall av B5 vitamin/ pantotensyra