Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Inget du skriver kommer ens nära jimbos hemliga och anonyma trollkonton och en hel stab som styrdes med SD hand och översyn.
Varför kan inte SD göra som Annika och stå för sina åsikter?
Kan det vara så enkelt att de inte kunde stå för dom och pga de visste det var alldeles för grovt och för mycket lögner?
För ingen ställer sig emot att de själva postar inlägg, även om man kan tycka de inte har korrekt information, gömma sig bakom trollkonton och anonymitet.
Ja, då berättar dom att de har åsikter de inte vågar ge oss pga det skadar deras valbarsmöjligheter,
Så antar du kommer igen börja prata om något annat som inte finns ens finns en uns av liknelse.
Det är ovanligt roande och intressant och se skademinimeringsgrupperna, som försöker skademinimera och genom vägra diskutera det riktiga problemet.
Sånt är hysteriskt roligt att se, och det berättar också att ni skäms svårt, inte för trollfabriker i sig, utan för SD blivit påkomna med en gigantisk lögn.
Aja, jag utgår från att samtliga riksdagspartier har trollkonton i en eller annan mening, i en eller annan utsträckning. Och för SDs del så vore jag enbart förvånad av motsatsen.
Varför jag inte är särskilt engagerad i stundande drama eller i vilken grad det ena trollgänget skulle vara värre än det andra.
Jaja, nu vill jag diskutera ämnet och betänkandet som jag tidigare postade, annars får det vara. Lycka nu till med att plantera SD i allas medvetande inför EU-valet. 🙂