KN75 skrev 2021-11-18 20:01:51 följande:
Du ljuger och du skämmer ut dig igen och igen...
Jag tror att alla i tråden klarade att läsa vad jag skrev, ja förutom du då. Men såväl jag som alla andra inser givetvis att du bara låtsas att inte kunna läsa och att inte förstå.
Hur som helst så är det pinsamt av dig att ljuga gång på gång.
Men återigen för att förtydliga för den enda i hela världen som är i behov av detta förtydligande. Bara för din skull citerar jag mig själv:
"Fakta är att av alla som har röstat i tråden så anser en så stor majoritet som 79% att Public Service inte är opartiska"
av alla som röstat i tråden
i tråden
TRÅDEN
Och oavsett vad du nikki hittar på, oavsett om du gillar fakta och sanning eller ej, och hur än du försöker att ljuga för dig själv (ingen annan tror på dig) så är det fortfarande fakta att:
av alla som har röstat i tråden så anser en så stor majoritet som 79% att Public Service inte är opartiska.
Om du tänker lite längre än näsan räcker så inser du att det går att rösta obegränsat gånger i den här tråden, men om du vill fortsätta inbilla dig att en FL-undersökning är en studie samt att det kommer ljud från de bokstäver du inte gillar att läsa går det också bra. Extremt roande
Du behöver inte skriva så långa svar eftersom jag inte läser mer än början av första raden.