Härligt, precis som förväntat och om de fick för sig en dag att publicera nått, och inget har ändrat sig om det våldsamma statskuppsförsöket ändå.
Så vad var poängen?
klyban skrev 2023-03-15 06:54:29 följande:
Så du måste fantisera ihop saker nu och inbillar dig sen att projicera dom på mig.
Du är bara för rolig nu, trodde du jag skulle gå på en så simpel?
Och jo, jag förstått vadet handlar om för dig, det är sprida desinformation och om USA på detta.
Det saknar nyhetsvärde för Svensk public service.
Vad beror din besatthet på att ta in skräp ifrån USA, som saknar all saklighet?
www.msb.se/sv/utbildning--ovning/alla-utbildn...
Jo, en intressant sak igen, SVT/SR är även detta inlägget opartiska
Finns ingen nyas i skräp och lögner, bananrepublikanerna är bara ledsna för deras statskuppsförsök gick åt skogen.
Intressant du tar upp muren och sen berättar du inte förstår bygglov och annat, endast 4,8km byggdes, och en del av det föll igen av lite blåst
Skulle gissa att under Joe´s presidentperiod har det byggts mer av trumpens politiska beslut för muren än under hens egen period, som det brukar vara.
Man håller tex fortfarande på med beslut Obama tog.
Men det är lugnt, jag förstår saklighet inte riktigt är din grej.
Man skulle kunna säga det än mer ljugare än bara lögnaktiga, vi har ju lärt oss med Dominion rättegången att hela deras affärsidé bygger på att ljuga och dupera och agitera, då det genererar pengar.
Det är sjukligt intressant att de hela tiden kommer till försvar av något som är fastställt i domstol och under ed och med bevis.
Och än mer komiskt de inte fattar FOX narrativ är byta samtals ämne och med nonsens om en misstänkt som går med frivilligt.
Det som är mest intresant är ditt svar, och hur du glömmer av att svara sakligt.
Det dom säger egentligen, det är att en kamera i Capital Building som visar en tom städskrubb, är ett bevis ingen attack mot konstitutionen eller capital bulding existerar.
På den nivån är det, undrar varför dom inbillar sig allt annat skulle försvinna för en tom städskrubb.
Eller ditt UTMÄRKTA exempel med fortkörningen, det är där man inser detta handlar inte om saklighet, utan om agendor och narrativ istället och där får inte saklgihet eller fakta existera.
Och vem bättre än FOX är det att hitta att ljuga, de som nyss har i Dominion rättegången berättat under ed och med bevisning att de är bara sketna lögnare.
Och detta vill de ha i SVT/SR
Och denna svåra besatthet av USA ska dominera SVT/SR, det är en gåta, mer politiskt granskning på hemmaplan är viktigare som ALLTID.
Förstår du inte vill hänga med, nu har du en ny chans att låtsas.