klyban skrev 2023-01-17 07:49:58 följande:
Jag inser att du aldrig påvisar att SVT/SR inte skulle vara opartiska, och det blir bara mer och mer intressant för var gång.
Digestive skrev 2023-01-16 19:33:22 följande:
Nu tog det drygt två veckor för dig och inte två minuter. 🙂
De presenteras som dragqueens, queerpersoner samt transpersoner - samtliga är progressiva livsstilar. Det framgår redan i programbeskrivningen precis som i det enda motsvarande exemplet som du har hittat på drygt två veckor.
klyban menar att jag har missat att svara på frågor. Ställ dem igen om du håller med. 😊
Vad har filosofi med att göra hur en del människor lever, det ena är verkligheten och det andra är ord på en rad utan praktiskt betydelse.
Och att leva i alternativa sexualiteter, det är ingen livsstil, utan ett faktum av deras sexualitet.
Nonsens filosofi är ingen livsstil.
SÅ nu är det din besatthet hur andra använder sina kön som är saken för dig.
Eller är den extremt lilla tid de får i rampljuset som stör dig så, men det gör dom inte opartiska.
SÅ det enda du har emot då är att återge en utsatts grupps liv, och detta skulle att inte vara opartisk.
JA, om du svarar ser vi längre ned.
Men var det allt, så inser man att det var därför du aldrig har svarat innan nu, och så nischat och så litet också, så var det allt då?
Tänk att hen inte förstod detta om 2min, kanske ämnet är för utmanande?
Digestive skrev 2023-01-16 21:17:32 följande:
Visst kan vi räkna bort dina tidigare försök om du vill - du förstod trots allt vad du skulle leta efter först igår. Vi kan även förhålla oss till den effektiva söktiden om det känns bättre för dig.
Nu när du dock vet vilken typ av material det handlar om så verkar intresset att motbevisa mig väldigt svalt. Är du nöjd med att fastslå Public Services partiska lutning åt det progressiva så är jag också det. 🙂
Så vad är resten av 16 programmen då?
Eller är det stopp redan här?
Vad man inser fortfarande, det är att du igen fallerar att påvisa att SVT/SR inte skulle vara opartiska, hur kan du ha så stora problem med det?
Man kunde ju inbilla det var enkelt att påvisa detta, ändå når du aldrig dit.
Mycket intressant.
Oops, svar uteblir IGEN ser vi, vi får bara inse att ditt påstående saknar saklig grund, då du inte ens klarar av att förklara de med exempel som berättar något.
Så vi drar slutsatsen igen och nu måste det vara säkert hundra inlägg av dig, att samtliga försök att påvisa SVT/SR inte skulle vara opartiska upp tills nu fallerat.
Hur kan något så extremt givet, vara så HOPPLÖST svårt för dig att påvisa?
Och hur tror du inte vi finner detta extremt intressanta att du aldrig svarar vad alla dessa är.
Och filosofi blir till alternativ sexualitet som vi alla vet existerar, att INTE prata om dessa sexualitet vore PARTISKT, men såklart det vill du inte delta i, för det berättar nått annat än vad du vill påstå, som du nu fallerar svårt med.
Digestive skrev 2023-01-17 01:15:33 följande:
Har inga problem med det.
Du har så märkliga tankar. 😊
Jag förstår att du vill omöjliggöra diskussionen när det inte går som du vill varför jag misstänker att det är du som är fem månader gammal och inte jag. ✌️
Aja, jag efterlyser en diskussion och inte en fortsatt jakt efter grodor i en näckrosdamm.
Se där, ytterligare ett inlägg till utan de besvarar vilka alla dessa program är.
Det gör så att man gör samma slutsats igen.
Och som du alltid sagt innan och du vet med Einstein, upprepa inte samma sak och inbilla dig annat resultat.
Och nu upprepar du samma argument, men aldrig påvisar detta och då säger du inget alls, och det kanske är ditt narrativ, inte vet jag.
En sak jag vet dock, och det är även efter detta inlägget med avsaknaden av svar vilka dessa program skulle vara, att SVT/SR är opartiska även efter detta inlägg.
IGEN, verkar som du inte klarar av att sluta föra ditt argument ens, där berättar Einstein att inget kommer ändras för dig innan du klarar av att göra detta.
Men nått säger mig du redan vet om detta aldrig någonsin kommer ske, för vad annars väntar du på?
Kanske nästa inlägg?
Vad snackar du ens om? 😂 Som ett flummigt marathon av fördomar och hittepå.
för att få en hint av mitt crew när jag var yngre och nyinflyttad i Stockholm. 😁
Fördomar är så förbannat töntigt. 👎