Crash Man skrev 2021-03-26 11:01:19 följande:
Nu är det så att alla samhällsfunktioner är av olika vikt. Jag har inte cancer, men jag kan ändå se nyttan av cancervård. Jag är inte kvinna, men jag kan se nyttan av kvinnojourer. Jag har inga barn i skolåldern, men jag kan se nyttan med skolan. Så trots att jag är ekonomiskt konservativ är jag villig att betala skatt till dessa institutioner.
Jag tycker dock inte att Dobido och På spåret är lika nyttiga som cancervård och läskunnighet. Så hela ditt argument är idiotiskt, du borde kunna läsa mellan raderna och förstå att det var det jag menade.
Visst, SD och Orbans parti sitter i samma EU-grupp; det betyder inte per automatik att de tycker samma i alla politiska frågor. I Sverige är det inte SD som aktivt arbetar för att förminska sina meningsmotståndare - utan det är sossarna.
Det är ju bara dina åsikter och det är också bara din åsikt att mina åsikter är idiotiska. Cancervård är mycket dyrare än Doobidoo och en del av det som ger en cancerpatient orken att kämpa vidare är att få glömma bort vardagen och låta sig roas och få skratta. Varför tror du annars att det finns sjukhusclowner?
På Spåret är ett fantastiskt program som lyfter fram Sverige på ett roligt och samtidigt kunskapshöjande sätt. Ett land vars befolkning lever på en andlig diet av Paradise Hotel och Big Brother måste ju snart gå under av samma orsaker som romarriket med sitt bly i dricksvattenrören.
Nej, Orbans parti sitter inte i samma grupp som SD med de är på väg dit.
Inte det? Test. Hur många öknamn på Löfven har de sett flyga omkring och dito gällande öknamn på Åkesson?